Ana Sayfa > İlçe Haberleri > Sultanbeyli > Sultanbeyli Ak Parti Gençlik Kolları'nın düzenlediği ''Fetih ve Gençlik Şöleni'' bugün
Sultanbeyli Ak Parti Gençlik Kolları'nın düzenlediği ''Fetih ve Gençlik Şöleni'' bugün
Sultanbeyli Ak Parti Gençlik Kolları'nın düzenlediği bakan ve milletvekillerinin de katılacağı ''Fetih ve Gençlik Şöleni'' bu akşam saat 19.00'da Sultanbeyli Belediyesi önünde.
Programda Ayna Grubu,Mehteran,halk oyunları gösterimi,havai fişek gösterisi ve sürprizler yer alıyor.
Gelen Yorumlar
Toplam 149 yorum, 1-149 arası gösteriliyor, yeni tarihliler sonda.
akpartin kapatılmasını en çok sevınlerde bırıde ben olacam nedenını soracak olursanız sultanbeylı ilçe teşkılatı gençlık ve kadınkolları  fes olacak
çetin çelık eklemiş. | 03 Temmuz 2008 Saat 23:11
Ak Parti Sultanbeyli ekibi gayet çalışkan ve dürüst bir ekiptir.Kişisel kaprislerinin yansıtma...
akp'li eklemiş. | 06 Temmuz 2008 Saat 00:44
böyle bir gençlik kollu olmaz tam 7 yıldır aynı şahıslar  yaşları 31 32 33 geçmış olanlar halen orda aeskı emekçi gençlerı mahle başkanları getırın sızde rıcam yönetımı öz geçmışı yanı yaşları memleketleriı ve çalıştıkları yerı nternete yayınlayın
çetin çelık eklemiş. | 10 Temmuz 2008 Saat 14:21
tum ilçelerı internet sayfaları var yönetımlerı tanıtılyor sultanbeylı ilçe teşkilatı neden yok? Çalışanlar çalıştıkları karşılığında ne alıyorlar örnek ismete şule çankaya örnek meryem erkılıçoğlu örne alpaslan gül örnek bıtmez hanı gönuluydınız nasıl böylemı
akeplı erdemlıler gurubu eklemiş. | 10 Temmuz 2008 Saat 14:28
yahya çelikke seslenıyorom ve soroyorom eyer sultanbeylıyı temsıl edıyorsan şu suallara cevap
ver haluk bahtın gurcan alpaslan ve muamer aykutun yaşları özgeçmışlerı yanı meleketlerı kaç yıldır nasıl yönetımde kaldıkları yavuzhan ahıskalı ne kadar etkısı var gelece yönelık ne tur önlem almış ilçe yönetımde hasan veysel yasın memet oruç acaba daha beledıye başkanı olması için ne lazım açıklarmısın yaparmısın
erdemlıler gurubu eklemiş. | 13 Temmuz 2008 Saat 19:49
bu sitenın sahıplerı lutven bızım sesımız olmaya mecbursunuz ondan dolayı lutven yazdıklarımızı sorumlusu bızlerız sız neden eksık yayınlıyorsunuz burda suç kusur varsa o bıze aittır

Editör: Eksik veya düzeltilerek yayınlanan yorumlarınız kişilere yönelik hakaretler, argo ve galiz hitaplar veya aşağılamalar içerdiği takdirde arkadaşlarımız tarafından gerekli önlemler alınmaktadır. Mesajınızın ne sebeple düzeltildi bilemiyorum ancak yorumlarınızda bu konulara dikkat etmenizi rica ediyoruz.İyi günler dilerim.
çetin çelık eklemiş. | 13 Temmuz 2008 Saat 19:51
siyeset yapanlar lütven darılmasınlar bızım kışısel sorunumuz hıç kımseyle yotur hepsıyle bız sıyeset yapmışızıdır iyi kötu günlerımız olmuştur o teşkilat içerısınde halen sevıp sayıp insanlar olduğuna inanıyoroz tek sorunumuz yapılan yanlış siyeset kışısel menefatlar ve insanları dışlanmasına kızıyoroz bunlara bızler sonuna kadar karşı çıkacaz gönul istredıkı dargınlıklar hiç olmasaydı ama male sef bırıler orayı çıftlık gibı kulanıyorlar ama yazık edıyorlar kendılere olan guvenı yok edıyorlar temiz siyaset iyi arkadaş iyi ortam işte dosluk gurubu dedığın bu olmalıdır o olmasın bu gelmesın bu duymasın demeyne ancak kendını kandırıp sonuna zemın hazırlarsın siyeset butundır toparlıyıcıdır bırleştırıcıdır akrabayla arkadaşla sıyeset yapılmaz her kesle çoğunlıkla sıyeset ancak mumkundır sayın ilçe başkanı kongıre gunu şu mesajı vermıştın bırlık bereberlıkte basetmıştınız ama hiç görmedık bır şey teşkılatları kurarken insanları dışladınız ve ilçe başkanlığı basıt bır şey olmadığını sizde gördınız ama ne furkan zamanında nede ömer zamanında bu kadar vahim bır şey yoktu o zaman herkes ilçeye gırebılıyordu şimdı nerde o insanlar
erdemliler gurubu eklemiş. | 14 Temmuz 2008 Saat 21:49
Sultanbeyli Gençlik kolları Türkiye genelinde ismini Ak sultanlar olarak duyurmuştur.
Türkiye'nin en iyi teşkilatlanması Sultabeyli'dedir.
Nereye gidersek gidelim katılım oranında daima en fazla iştirakı biz gösteriyoruz.
Yönetim hakkında söyleyeceğim fazla bir şey yok.Tek görebildiğim Erzurum kadrolaşması mevcut.Gençlik kadrolaşması olarak bizim bir sorunumuz yok.Kadın kolları ve ana kademe hakkında aynı şeyleri söylemek mümkün değil.Önemli olan onun bunun yönetimi değil, Erdoğan sevgisidir.İdeolojimizin ayakta durması için fedekarlık şarttır.
Muammer Aykut ve Yahya Çelik görevlerini iyi yapıyorlar.
Yasin Güneş eklemiş. | 03 Ağustos 2008 Saat 11:44
işte hem guzel tesbit yapıyorsun guzel kardeşım yasın işte sorun erzurumların kadrolaşmasıdır tabiki erzurumlar çalışıyorsa çalışsınlar ama orayı sadece kendılerini olduğunu sanmasınlar diğer insanları dışlamasınlar sultanbeyli gençlık kollları sadece erzurumlar değıl sultanbeylıler olarak yanı sultanlar herkes ama herkes çalıştırılsın yok sen gelme yok bu gelmesın yok o olmasın kusura bakmasınlar erdemliler gurubu buna izin vermez tabıkı sultanbeyli ilçe gençlik kolllarında senın gibi çalışan  insanlar vardır çalışanlar çok ama interne sayfalara bak tum çalışmalarda kendını ve kendin gibi arkadaşları bulamasın belili kişiler görunuyor kızdığımız nokta o senın kadar belkı sende fazla bızlerde çalıştık ve hemde o yoluk zamanında teşkılat bıle yoktu beledıye yoktu ama bızi bak dişladılar sıra sanada gelecek yalakalığa gerek yok dobra dobra gerçelkeri konuşalım dostum sen öyle görme git tum eski mahle başkanlara sor bakım sana ne derler muhamer aykut eski mahle başkanları sayesınde meclis üyesi odu ama onların telefonlarına cevap vermıyor boylemı çalışıyor çalışmak yetmıyor dostum sorsana gençlık kollarına şölende kongrede kaç eski yönetim veya mahle başkanı davet etiniz yok işte dostum soruştur sorgula onda sonra dogruları yaz
erdemliler gurubu eklemiş. | 03 Ağustos 2008 Saat 22:42
www.aksultanlar.com

ne zaman açılacak 6 ay oldu...
iyice rezil ettiniz aksultanlar'ı.
Yasin Güneş eklemiş. | 06 Ağustos 2008 Saat 13:33
Arkadaşlar hepinizin mesajlarını okudum katıldığım konu oldu kesinlikle katılmadığım konular oldu.Sizlere şu soruyu sormak arzu halimdir,yanlış anlamayın buradaki karın ağrısı erzurum meselesi ise önce şu tesbiti yapmak zorundasınız 30 asil yönetim 30 yedek yönetim 8 teşkilat komüsyon üyesi 15 mahalle başkanı ve 150 mahalle yönetimleri toplam 237 olarak ben topladım ve bu 237 ak kardeşlerimin kaçtanesi erzurumlu bunun sayısını çıkarmalısınız ve sizler bu kadar emin iseniz kendinizden isimleriyle birlikte buraya msj atacaksınız.Sultanbeylide oturan bir arkadaşım olarak gönlün ak partiden yana ise zaten senin aksultanların kendini kanıtlamış olmalarından dolayı memnun olman gerekir.Ben bir erzurumlu olmadığımı beyan etmem gerekir fakat erzurumlu arkadaşlarımızı yedeğe çekip farklı illerden arkadaşlar getirdiklerinede bu gözlerim şahit oldu mesela t.reis,adil,y,selim canım kardeşim eğer rızan var ise illaki başkan olmak zorunda değilsinki zaten git mahalle yönetiminde çalış aktif siyaset sahnesinde oynamak ister isen merak etme bu kadrolar da boşanacaktır bunu idrak edememişsen zaten açık dlle ben sana sosyal msj gönderme derim..
Dostlar ırmaklar gibidir kardeş; kiminin suyu az kiminin çok,kimininkinde ellerin ıslanır sadece kimininkinde ruhun yıkanır boydan boya.....ALLAHA EMANET OLUN
AK SULATANLAR SEVDALISI PENDİKLİ eklemiş. | 07 Ağustos 2008 Saat 16:57
rezil olacak bir durum yok yasin kardeşim, daha toysun pişeceksin ondan sonra boyundan uzun kelimeler sarf edeceksin.Söylermisin sende bir aksultansın kime rezil oldun, sabır kardeşim sabır....
aksultan eklemiş. | 07 Ağustos 2008 Saat 17:05
erdemliler gurubu büyüyor hamidiye orhangazi ve fatih mahlle teşkilatları kuruldu toplam 54 kişilik gurup oluşmuş durumda partimize ve sultanbeylimize hayırlı olsun erdemliler gurubu
erdemliler gurubu eklemiş. | 07 Ağustos 2008 Saat 19:23
penceden bakanlaraa seslenıyorumm o bayraggınnn tenınıze ve terınızı degmemesındenn kaynaklanıyorrr sızınnn sacma olannn dusuncelerınızz cetın ve cetın gıbı dusunenlerr .....onlarrr yapamıyorsa sızı tutan nedırr gıdınn sız calısınnn yatarakkk ısteklerınızz olmuyorrr dımıııı...
gencsultan eklemiş. | 08 Ağustos 2008 Saat 18:07
gözümüz bir yerlerde olsaydı bende diğer bir kaç mahle başkanı gibi yalakalık yapıp bpr yerlerde olurdum veya biriler gibi belediyede işçi olarak çalışırdım onurumla şerefımle hep doğru bildiğim yolda şaşmadım taviz vermedim mahlle teşkilatlarda irkçılık yapmıyorlarmıydı bizi aldılarmı memet çon talımat vermiyormuydu bunları kapıdan içeri almayın bunlar kurtır demıyormuydu ispatp ispatlarım adım çetin çelik hodri meydan mahle başkanlık adylığımı ilçeye bile verdırmedıler kinciler ırkçılar teşkilatları nasıl kurdular benim erzurumlarla bir derdim yo arkadaşlar sadece ilçe gençlik kollarında erzurumluların çoğünluk olması ve hep akraba ılmasında şikeyetçiyım yoksa erzurumlara karşı değılım ama yanlış siyeset insanların dışlaması yavuzhan ahıskalı gençlik uzerındeki etki muhemer aykutun yaşı geçmesıne rağmen halen orda olması bu yanlışları tesbit etığımızde yanlış algıalmayın çetın çelıkın gözu bir yerlerde olsaydı benı tanıyanlar bilir ben nerdeydım şımdı ben 50 kişilik gurubumla teşkilata girdığımde memet oruç ne olur bir iki elaman bize ver bizde görunelım o ilçe yönetimde ben dışarda üzulmiyorom tam tersıne gururlu onurlıyım çunku harbıyım yalakalık yok siyesetçıyım
çetin çelik eski fatih mah kurucu gençlik kol eklemiş. | 08 Ağustos 2008 Saat 20:25
biz çalışırken sen nerdeydın güzelim biz belediyenın imkanlarıyla çalışmıyorduk biz çöplerde kağıt toplar satar ve teşkilatı çayı şekerı alırdık bunu bilmiyenmı var çetin çelik çöplerde çöp taplar memet çon arabası gönderırdı ve biz yuklerdık şüle çankayada satardık biz sabahlara kadar stırlarla bizi kovaliyorlardı yıne bilmiyenlermi var yavuz selim mahllesınde seçim gecesınde öldıren arkadaşımızle yıne sz yoktunuz çetin çelik vardı ve şimdi o arkadaşimizi öldurenlere bayram mesajı yolanıyor ama bize hiç bir sosyal etkinlikte bize haber verılmıyor bu ne ya sormazmısın doğruları bilin cevap dahi yazmasınız ne acı bunlar bilmessın
çetin çelik eklemiş. | 08 Ağustos 2008 Saat 20:36
haber kurtköye teşekurler sayenızde derdımızı sıkıntılarımızı ve şikeyetlerımız gereken yerlere duyuruyoroz allah razı olsun
erdemliler gurubu eklemiş. | 08 Ağustos 2008 Saat 20:40
ÇETİN KARDEŞİM SANA HİÇMİ HİÇ KATILMIYORUM ÇOK SAÇMALIYORSUN...ERKAN MUMCUDA SENİN GİBİ YAPTI VE HALİNİN NE OLDUĞUNU GÖRÜYORSUN İŞTE..ÇIKAR UĞRUNA ÇALIŞMAMIŞ OLSAYDIN AMA ALT KADEME AMA ÜST KADEME İLLAKİ BİR NOKTADA OLURDUN, ŞUNUDA UNUTMAKİ, PARTİ İÇİN NE YAPTIN İSE BUNU SEN SÖYLEME BIRAK SENİ BAŞKALARI ANLATSIN.ERDEMLİLERE GELİNCE BU MEMLEKETTE ÇOK İNSANLAR GÖRDÜM GRUPLAŞMAYA ÇALIŞAN FAKAT BU GİBİ İNSANLARIN MUVAFFAK OLDUKLARINIDA GÖREMEDİM SİYASİ KADROLAŞMADAN BAHSEDİYORUM BOŞUNA ÇABALAMAYIN MEVCUT OLAN KOLLARA GİRİN VE SABR EDİN.AKSİ TAKDİRDE SEN BİLE HALİNE ACIRSINDA DOST BULAMASSIN...
SAADETLİ. eklemiş. | 09 Ağustos 2008 Saat 00:22
BİZLER SULTANBEYLİ GENÇLİK KOLLARINI ÇOK SEVİYORUZ...ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUNKİ SULTANBEYLİNİN GENÇLİĞİNİ ÜLKEYE DUYURDU YAHYA BAŞKAN VE MUAMMER BAŞKAN ÖZELLİKLE SELAMIM SİZLERE.....
erdemliler grubu eklemiş. | 09 Ağustos 2008 Saat 00:27
ARKADAŞLAR BUDA AKSULTANLARI TARTIŞIYOSUNUZ ŞU DEMEK İSTERİM AKSULTANLARI ÇALIŞKAM İSTEYEN HERKESE MEMLKET AYIR ETMEDEN KAPIMIZ AÇIK HA RAHATSIZ OLANA ARKADAŞLAR ÇIKAR LARINI İÇİN GELİP ALAMAYNLARDIR GEÇLİK KOLLARI İÇİNDE HİÇ BİR CIKARCIYA YER YOK ÖYLŞE SİYASET YAPMAK İSTEYE BAŞKA YERE GİTSİN
AKSULTAN eklemiş. | 09 Ağustos 2008 Saat 12:41
ya güzel dostlarım çetin çelik tam 14 yıl siyeset yaptı benım özgeçmişımı bilmiyenlere tavsiyem gidin akparti üye karar defeteri açin bakin kaç üyenın altında imzam vardır tam 7 adet başarı ödülüm vardır 2 defa ilçe gençlik kolları 5 defada mahlle gençlik başkanılığı yaptım ve son olarak kendim rızamla görevimi bir başka arkadaşıma devretim bunu gençlik kollları bilir dolaysıyla erdemliller gurubu ismını kim kulanıp yahya ve muhamer aykutu sevıyoroz dıye yazmışsa yazıklar olsun ona yahya veya muhemer aykutla bır sorunumuz kişsel olarak yok insanlık namınada saygım olduğu onlar bilirler arkadaşlarımdır ben onların sıyeset tarzlarını eleştirıyorom ben siyesetçiyım onların siyeseti yanlış olduğunu duşunıyorom dostlar cevap yazarken kimi zaman pendikli olursunuz kimi zaman saadetli kimi zamanda erdemliler ismini kulanırsınız ama aynı şahıs kusura bakma benim ismim çetin çelik msn ceza_serkan_188@hotmail.com gel konuşalim ismını saklama benımle hodrı meydan dobra dobra tartışalım çıkar peşinde olup olmadığımı sana siyeset hayatımı anlatım sende anla ve öğren çetin çelik kim olduğu istersen bir arşivlere gir bak özelikle üye defterıne
erdemliler gurubu eklemiş. | 09 Ağustos 2008 Saat 22:14
ben bir yerlerde olmak isteseydim özelikle istanbul il başkan yardımcısı teşkilatlanma başkanı bizat beni aradı git mahlle teşkilatında çalış ben hayır dedım nedeniise memet çon bizleri istememesi ve istememe sebebi ise ömerciyim ben hiç kiseci değilim akpartiliyim tayipçiyim ve fatih mahlllesi içinde herşeyimi ortaya koyarım ben şukur hayatımdada menmunum erdemliler gurubunu çok iyı tanırsınız çetin çelik yaptığı hiç bir şeyde başarısız olmamnıştır bundada göreceksınız her yerde erdemliler gurubu karşınıza nasıl çıkacağı ve siyeset nasıl yapıldığı göreceksınız bir örnek benim mahllle başkanlik zamanında milet teşkilat kuramazken benim yönetim 40 kişidi ve 3 bayan olan tek mahlle benim mahlllem idi ve bunda sonra böyle tartışmalara girmiyecem
erdemliler gurubu eklemiş. | 09 Ağustos 2008 Saat 22:21
tartışmaya girmemekle en iyisini yaparsın kardeş senden ismini filan saklayanda yok zaten seni dikkate almayan kişi sadece ismini yazmak istememiştir.



hayırlı günler kardeş çalışmalarından ötürü AKP sana

minnettardır.


aksultan eklemiş. | 10 Ağustos 2008 Saat 12:08
sultanbeylideki tüm gençligi gençlik kolları ak sultanlara bekleriz ak sultanlar bir dünya markası durumuna geldi arkadaşlar
m.a eklemiş. | 11 Ağustos 2008 Saat 18:31
bu çağrınız bence önemlidır hayırlı olur geç kalınmış bir çağrı inşallah yeni nesıller olumlu bakarlar tebrik ederım bu çağrından dolayı böyle duşunen insanı elini öpmek lazım isminizi açıklarsanız dahada iyi olurdu
erdemliler gurubu eklemiş. | 11 Ağustos 2008 Saat 21:34
ak sultanları istanbulun dışına taşıyan eskişehiri kasıp kavuran ve sultanbeyli gençliğini istanbula en iyi şekilde tanıtan herkese teşekkür ederim özellikle bu harekete öncülük eden teşkilat başkanımız muammer aykut somsuz teşekkür eder yahya çelik ve muammer aykuta başarılar dilerim sizleri çok seviyoruz
aksultansssss eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 12:35
muammer başkanımızla ilgili yorum yapabilmeniz için ondan daha kaliteli olmanız gerekir sevgili çetinciğim ben kesinlikle erzurum milliyetçiğili yaptığına inanmıyorum ayrıca kendisinin 79 doğumlu olduğunu biliyorum henüz 30 yaşını doldurmamış yani herkese yaklaşımı aynı eğer yanlış bir insan olmuş olsaydı bu kadar genci etragında toplayamazdı 1 sene içerisinde aksultanları marka yaptı ulusal gezetelerde bile ismimiz resimlerimiz geçti adam karizmatik duruşu bakışı etkiliyo toplantılarda bazen korkuyorum ondan:)) ama genede çok seviyorum onunla birlikte herşeye varım yolumuz açık yarınlartımız aydınlık olsun
f.m eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 13:24
guzel kardeşim eksik okuyorsun ben kaç defa söyledim muhemer aykutla kişiliğıne tartşmıyorom siyeseti tartışıyorom sadece siyesetini beyenmiyorom dindar efendidir o tartışılmaz helbete herkes kendine göre kalitelidir ben onları eskişehire gitmelerıne karşiyım fetih mahllesıne gelsınler aksultanlar demek eskişehir değıldır fatıh mahllesidır guzel kardeşim  önemli olan eskide siyeset yaptığı kişilere sahiplenmesi sen zaten ordasın ama sana bır şey yok sen devam et erzurum milyetçilığı değıl ilçe gençlik yurutmesi dağınık ilere göre yapılıması lazımdır yurutme akparti kuruluşunda aynı şahıslar haluk gurcan muhemer alpaslan bahtin yahya burda yanlış karara kim nasl itraz edecek yok başkan ne dese o yok böyle bışı siyeset rekabet yanlışa dur denmedığı yerde başarılı mumkunmu yok 5 davula eskihehıre belediyenın imkanlarıyla git ben başarılıyım kım dıyor bana sorsana arkadaşlarıma sorsana haydı hodri meydan size anket yapın başarınızı kanıtlayın fatıh mahlesıne davet edıyorom gelın ispatlayın yok gelemesınız ama ben ıspatlarım buyrun hodrı meydan
erdemliler gurubu eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 15:29
çetin çeliki seviyoroz yaşasın erdemliler gurubu hamidıye mahllesı erdemliler gurubu
erdemliler gurubu eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 15:40
belediye başkani kimi istiyorsunuz anket sonucu alletin ersoy ömer özkartal mustafa modo oğlu rıfat çabuk er. kimi istemiyorsunuz vahit olgun


belediye başkan yardımcıları kim çalışıyor hıkmet şanlı vedat kibar
erdemliler gurubu eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 15:55
ilçe başkanlığına kımı istiyorsunuz siyami ergin nezir tüysüz ömer özkartal
erdemliler gurubu eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 15:56
bu sahte erdemliler kim ya erzurumlular hakkında atıp tutuyor ortamı ısındırmak içinmi saçma sapan konuşuyosunuz anlamadık.bizim siyasette kasinlikle memleket mevzusunu ortaya atmamız yanlıştır.kim olursa olsun farketmez sahte erdemliler aradan çekilirmisiniz lütfen erdemliler demek aksultanlar demek erzurum ,kars,edirne fark etmez.yavuzhan.yahya sizleri seviyoruz arkanızdayız bu erdemliler sahtedirler hakiki erdemlilerden selam olsun.
erdemliler grubu eklemiş. | 12 Ağustos 2008 Saat 20:22
Tüm aksultanları saygıyla selamlıyorum ve erdemler grubun yapmış oldugu bu çirkin sözlü saldırıyı kınıyorum burada şunu belirtmek isterim ki meyve vern ağaç her zaman taşlanır. Biz herzaman meyve verecegiz ve onlar her zaman taşlayacaklar. Şu gercek unutulmasın ki bizler her zaman hizmet için var olacagız. YAŞAR KARAKAYA saygılarımla...
yaşar karakaya eklemiş. | 14 Ağustos 2008 Saat 17:22
güneşin güzel yüzü yüreğinize dokunsunkötuluklersizden uzakta meleklerbaşucunzda dursun rahman öyle bir geceye dokunsunki dualarınız kabul kandılinizmuberek olsun çetin çelik tum musluman alemine
erdemliler gurubu eklemiş. | 16 Ağustos 2008 Saat 20:34
tüm akpartilerin berat kandili mubarek olsun dualarımız kabul olmasını cenabı allahtan diliyorom
erdemliler gurubu eklemiş. | 16 Ağustos 2008 Saat 20:36
göndermiş olduğumuz kandil mesajı yayımlanmadı yardımcı olurmusunuz lutven teşekurler
erdemliler gurubu eklemiş. | 16 Ağustos 2008 Saat 22:35
evet arkadaşlar gerçekten şu yorumları tebessümle okudum ve bir çoğunun alakasız iftira olduğunu zatalim şahid olmuştur.Ben erzurumlu değilim ben çetin ve çetin gibi düşenenlere bir yanıt verebilme gereksinimi hissettim.bende erzurumlu değilim ama kendim ordulu olarak çetin ve onun gibi düşünen kişilere yanıt olarak yahya çelik ve muhammer aykutun yanında yönetiminde görev üstlenmekteyim.ve bu görevi ifa ederken zevk ve onur duyuyorum.burda siz çetin arkadaşım sizi o yönetimin içine almamaları gayet doğal olarak görüyorum.ve sizi bir akparti düşmanı olarak ve bu partiye ihanet edenlerden görüyorum.sizin yaptığınızı ancak provakatörler yapar.nedemek ya akpartinin kapanmasına en çok sevinecek benim demek bu mudur senin parti anlayışın bu mudur senin siyasi ahlakın.bu düşüncen olsa olsa parti düşamanlığıdır ihanettir yediğin ekmeğe verilen o kadar değere nankörlüktür.lütfen haddinizi bilin.Akparti geçlik kollarının hakkında enson yorum yapacak kişi sen ve senin gibi düşünenlerdir.Bu kınadığınız insanlar sultanbeyli gençlik kollarını bir marka haline getiren gecesini gündüzüne katan insanlar.Sen yatağında uyurken Çetin efendi bu insalar evini işini eşlerini çoluk çoçuğunu ihmal ederek nasıl olurda nasıl yaparsak sultanbeyliyi iyi temsil ederiz diye düşenen ve bu ideolu savunan kişilerdir yahya ve muhammer başkan.onurlu ve kişilikli insan mücadele eden insandır.insanların arkasından yanlış ve ispat edilemeyecek şeyleri söyleyen insan basiretsiz ve korkak insandır.bilmem kapak arıyorsanız bu kapağı özellikle bu partinin kapanmasını isteyerek ihanet eden insanlar yapmasın lütfen.Yoksa bu millet size güler çetin efendii.....
ZEKERİYA ÇETİNKAYA eklemiş. | 17 Ağustos 2008 Saat 15:22
evet arkadaşlar gerçekten şu yorumları tebessümle okudum ve bir çoğunun alakasız iftira olduğunu zatalim şahid olmuştur.Ben erzurumlu değilim ben çetin ve çetin gibi düşenenlere bir yanıt verebilme gereksinimi hissettim.bende erzurumlu değilim ama kendim ordulu olarak çetin ve onun gibi düşünen kişilere yanıt olarak yahya çelik ve muhammer aykutun yanında yönetiminde görev üstlenmekteyim.ve bu görevi ifa ederken zevk ve onur duyuyorum.burda siz çetin arkadaşım sizi o yönetimin içine almamaları gayet doğal olarak görüyorum.ve sizi bir akparti düşmanı olarak ve bu partiye ihanet edenlerden görüyorum.sizin yaptığınızı ancak provakatörler yapar.nedemek ya akpartinin kapanmasına en çok sevinecek benim demek bu mudur senin parti anlayışın bu mudur senin siyasi ahlakın.bu düşüncen olsa olsa parti düşamanlığıdır ihanettir yediğin ekmeğe verilen o kadar değere nankörlüktür.lütfen haddinizi bilin.Akparti gençlik kollarının hakkında enson yorum yapacak kişi sen ve senin gibi düşünenlerdir.Bu kınadığınız insanlar sultanbeyli gençlik kollarını bir marka haline getiren gecesini gündüzüne katan insanlar.Sen yatağında uyurken Çetin efendi bu insalar evini işini eşlerini çoluk çoçuğunu ihmal ederek nasıl olurda nasıl yaparsak sultanbeyliyi iyi temsil ederiz diye düşenen ve bu ideolu savunan yahya ve muhammer başkandır. onurlu ve kişilikli insan mücadele eden insandır.insanların arkasından yanlış ve ispat edilemeyecek şeyleri söyleyen insan basiretsiz ve korkak insandır.bilmem kapak arıyorsanız bu kapağı özellikle bu partinin kapanmasını isteyerek ihanet eden insanlar yapmasın lütfen.Yoksa bu millet size güler çetin efendii.....
ZEKERİYA ÇETİNKAYA eklemiş. | 17 Ağustos 2008 Saat 15:36
erdemli arkadaşlar size bir sorum olacak bu zamana kadar nerdeydiniz siz ? yorumların tarihine bakıyorum ağustos ayına ait. yani bundan önce nerdeydiniz ?
t eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 12:37
Erdemli olduğunu sanan arkadaşlar erdem kelimesinin anlamına sözlükten bi baksınlar bence. Erdemli insanlar sevmedikleri kişileri böyle yerlerde bu çirkin şekilde eleştirmezler. Erdemlerini gösterip donanımlarını konusturarak siyaset yaparlar. Böyle internet köşelerinde karalama politikaları güderek değil. Aksultanların başarısı Türk gençliğine örnektir. Ayrıca Çetin; yedekleri komisyonları bi kenara bırak 30 kişilik yönetimde 5 kişi bile Erzurumlu değildir ve öyle olanların her biri de gençlik kolları için çok emek vermiştir. Bugünlere gelen Sultanbeyli Gençliğinde büyük emekleri vardır. Yorum yapacaksan önce araştıracaksın Haluk abi ayrılalı yıl oldu. Gençlik kollarında 30 yaşın üstünde kimse yoktur. Daha kurallı bi cümle kuramamışsın ya kalkmış burda siyasi eleştiri yapıyosun. Herkese yakışacak şey değil ama sen ve ekibin kendinize yakıştırmışsınız. koloay gelsin sizin bu saldırılarınız bize dokunmaz.
Aksultan A.K.Y. eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 12:46
Şimdi öncelikle kendimi kısaca tanıtayım, Gürcan YAVUZ 04.01.1982 İstanbul doğumluyum ve Erzurumlu değilim aslen Orduluyum.Çetin kardeşim benim ve arkadaşlarımın 31-32 li yaşlarda olduğunu savunmuş bu bile teşkilatı ne kadar takip ettiğinin ıspatıdır.Ben 26 yaşındayım, üzgünüm kardeşim daha 4 yıl gençlik kollarına seve seve hizmet edicem, zira diğer bahsettiğin arkadaşlarımda öyle.Bağzı mahalle başkanlarını yalakalıkla suçlamışsın sana acizane sormak istediğim bi soru var, ilçe kongresinde Ömer ÖZKARTAL'ın şakşakçılığını yapman için sana ne vaadettiler cevabını verirsen sevinirim.Biz arkadaşlarımızla bu kadar yıldır alınteri dökerek AKP Sultanbeyli Gençlik Kollarına hizmet ettik.Tabiki senin hizmetlerini de hiçe sayamayız ancak öncelikle iğneyi kendine batırmalısın.Ak Sultanlar bir marka olmuştur.Madem sende 2 kez gençli kolları başkanlığı yaptın sen taşısaydın gençliği bu noktalara.O partide kimse ırkçılık yapmıyor, kişileri partiye maletme lütfen.Kürdüyle, Lazıyla, Türküyle hep beraber çalışıyoruz biz arkadaşım.Şimdi gelsen sana kimse sırtını dönmez kucak açar. Arkadaşım biz bu zamana kadar bu partiden kuruş para almadık aksine hep cebimizden harcadık.Madem siyasetçisin bu süreçleri bilmen lazım sanırım.Bu kadar iş yapmak kolay değil.Bence iş yapalım çene değil.Birbirimizle sürtüşeceğimize bu ülke için neler yapabiliriz bunun muhasebesini yapalım.Saygılar.Şunuda belirtmek isterim Gençlik Kollarında toplasan Erzurumlu sayısı 5' igeçmez ve en çalışanlar ve alınteri dökenler de genelde Erzurumlu...
Gürcan YAVUZ eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 13:22
NEDEN YORUMUMU YAYINLAMIYORSUNUZ?
AKSULTAN A.K.Y. eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 15:49
gurcan kardeşim öncelikle seni çok sevdiğimi bilmeni isterım kişisel olarak hiç ama hiç kimseyle sorunum yoktur ben siyesetçiyim siyesetınızı beyenmıyorom sana soruyorom gurcan kardeşim cevap verırmısın ben fatih mahlesi kurucu gençlik başkanıyım doğrumu peki gençlik kolları kongeresine ben ve arkadaşlarımı davet edilmezmıydınız mesaj çekemezmıydınız delege olamazmıydık sizin gençlik şöleninde çetin çelik ve arkadaşları davet edilemezmıydınız haber verılemezmıydiniz ve ben benim gibi arkadaşları neden bir gune bir gun hiç ama hiç bir yere demiyorsunuz arkadaşlar gelin bereber şuraya yada buraya gidelim yok işte yanlışınız ömer özkartalın konusuna gelince tek söz aldıysam göruştuysam şerefsiz namususum ama o zaman tek sinirlendiğm nokta yine delege olmayışım sizler yine beni yanlız bıraktınız  biz kime kızacaz huseyın keskine memet çona değil yahya çelike muamer aykuta gurcana helbete kızacaz ve yavuzhan ahıskalıya neden çunku onlar bizim yol arkadaşlarımızdı sizin bu gunlere gelmenizi katkımızı olduğuna inanıyorsanız bilinki biz haklıyız yoksa sizin çalışmadınızı demıyoroz sizler çoluğunuzu çocuğunuzda evınızde paranızda olduğunuzu biliyoroz helbete biz bunları yaşamadıkmı biz ömer özkartalı destekledık diye bizi harcadılar ömer özkartal akpartili değilmiydi akparti kapanırsa asevinenlerde biri ben olurum konusuna gelıncede ben teşkilatın fes olacağı ve yeni teşkilatı 81 ilin dağılımınnı dahada adeletli olacak konusnda söylemıştım yoksa akpartili olduğumu kimse şüpe edemez çünkü ispatı 7 ödül sahibi olan bir insanım bunlarıda akpartide almiş bir insanım ve başkanlığımıda nasıl anım açık gençlik kollarına devır etiğimi herkes bilir dolaysıyla ben mili göruşte gelmeyım mhp gelmedım 16 yıl siyeset yaptım 2 ilçe gençlik 3 mahle başkanlık yaptım ve siyası hayatım başarılarla dolu biriyim biriler gibi boş değılım kılasörlerimdeki tum belge ve gazetelerim halen saklıdır siyeset hastasıyım erdemliler gurubu kurucusuda benim daha akparti kuruluş aşamasındayken cade ve sokaklarda yazılar halen mevcut 200 yılına aiit bir yazıda 200 yılında yzılmış erdemliler harekatı sormaz petrolun karşısındakı otubanı ust geçitın duvarı gidin okuyun guzel dostlar sanırım cevabınızı hepsını verdım insan olarak arkadaş olarak hepinizi ama hepinisi seviyorom allah rızası için arkadaşlık ve geçmiş hatırına fakat siyeset konusuna gelınce duygusalığa gerek yok yanlışa dur deme boynumun borcudur edemlikler gurubun görevidır allah size bir an önce geçmiş mahlle başkan ları ve yönetimlerı daha doğrusu tüm küskunleri ve herkese kucak açıp elele gönul gönule kini nefreti  bir kenara birakarak akparti sevdası için mucedele edelım guruplar zararlı değil rekabet güzeldır başarı getirir dolaysıyla sizin şimdıye kadar yapmadığınız bir çağrıyı yapıyoroz akpartiliysak çıkar için değılde gerçek gönul rızası için çalışıyorsak o zaman gençlik kolların şu önculuğu yapsın tüm eski ve yeni herkesi davet edilsin ilçe teşkilatında bir kaynaşma yapılsın sizin ne kadar adeletli insanlar olduğunuzu görelim aksultanlar bu değilmi akpartiler değilmi arkadaşlar haydi to sizde
erdemliler gurubu eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 20:42
birde sizi ben nasıl araştıracam ortada neyınız varki yönetiminizi listenizi hiç bir şeyınız ortada yok hep saklı gizli kongrenız gizli diyorsunuz bunlar gelmesın görmesın duyması internet sayfalarda basmış olduğunuz ajandada veya medyada hep aynı şahıslar ve kişiler 3 5 kişi kendınızi gösterıyorsunuz örnek ankara gezisi ajandanızda takip etim kim var afişileri bile siz kendiniz asmış olarak göstermışsınız hangi mahlle çalışması var hayır internet sayfanız bile bir iki kişinin yanı aynı şahıslar geçiyor bunlar çirkin şeyler bunlar ayıp şeyler ben bilgi ve belgeye dayalı konuşuyorom ezbere asla konuşmam yorom yapmam belgelerı ortyaya koyalım ve benim yapmış olduğum çalışmalar hiç gençlik kolarında şu ana kadar kimse yapmamıştır ıspatı elınızın hemen altında akp üye karar defteri açın bakın çetin çelikin kaç kişiyı akpartıye kazandırmış çetin çelik sadece fatih mahlle gençlik başkanım değıl anakademeyı kuran kadın kollarını kuran bırıdır çetin çelik sadece bunlarla değil yerı gelmış ücretsiz çaycısı olmuş akpartını yerı gelmış ilçe kadın kollarına katkıda bulunmak içinde çöplerde kağıt karton toplıyıp sonra satım kadın kollarını buhçesini oluşturmak için çalışan biridir şüle çankaya çok iyi bilir bunlar konuşmak bana yakışmıyor ama kendınızı benimle çalışma yarışına sokmayın ben onları yaptığım için pişman değilim onları severek yapıyordum ve halende çalışıyorom bakın güzel kardeşlerim ne tuaf bir olay size anlatım geçen genel seçimde hiç bir arkadaşim ve ben biri ne sandık başkanlığına nede muşaik yazılmamışız ama seçim günü ben ve arkadaşlarım ordayız beyefendi mahlle başkanı yazmış olduğu hiç kimse yok ve biz sandıklara sahiplendık yasın çiçek bilir gördu ve ona rağmen mahlle başkanı arkadaşlarıma öğlen yemeği dahi vermedi oda yetmedi akşam sandık sayımı yasın çiçekle birlikte yaptık onda sonrak teşekur yemeğinde beyefendi mahlle başkanımız kimleri göturmuş kimleri ya arkadaşlar ben nasıl savunum sizi nasıl taktir edım sizi daha sie ne diyim muhemer aykuta sorarmısınız deyınki çetin çelik seçime bir hafta kala seni aradım afiş istedi ve sen sö verdığın halde ve daha sonra defalarca telefonuma cevap vermedi ve ilçede bize afiş vermedıler ben gidip samandıra ve sarı gazi teşkilatlarında afiş poster getırıp petrol yolunu susledım ve muhemer aykut halendede benimle konuşmiyor şölende bizi görup sirtını çevirdi orda yavuz kolboy ve sali imalı alah razı olsun onlar bizi içeri aldılar biz orda sonua kadar ayakta kaldık ve muhmer aykut görduğu halde görmemezlikte geldi ve biz daha ne yapalım bu kadar buyuk tahrriklere rağmen bu kadar buyuk haksızlıklara rağmen akpartiliyiz tayıp erdoğancıyız ne furkancıyız ne ömercıyız nede başka biri erdemliler gurubu doğruların savuncuzu yanlışların karşısında olacaktır siyeseti nasil yapacağımızı çok iyi biliriz gizli siyeset değil fatih mahllesını yerine eskişehire gitmiyoroz orhan gazi mahllesını yerine ankaraya gitmiyoroz yavuz selim mahllesını yerine armutlıya gitmiyoroz biz fatihteyız biz 18 cademizi ve 128 sokakığımızı akparti ismiyle erdemlilerin ismiyle suslemeye çalışıyoroz size iyi tatiler bol eylenceler
erdemliler gurubu eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 21:19
zekerya kardeşim herhalde yenisiniz herhalde çetin çeliki tanımamıştınki böyle benim hakımda şupeli şupeli konuşuşuyorsunuz çetin çeliki tanısaydın benım ne demek i,stedığımı çok iyi anlardın dostum benım akpartiyi kapansın sevinen biride ben olurum kastım arkadaşlar anlamışlardı ama sen değıl sana açıklıyım teşkilat fest olacak yerıne daha guçlu ve daha adeletli bir teşkilat kurulucaktı çunku bu duzensızlik ancak bu şeklinde duzelırdı yoksa kim ilçeyi erzurumlarda alacak adamlar kimi isterse kimiseçerse o oluyor delegeyi kim yaziyor ilçe başkanı kim seçiyor yanı baskıyla siyeset bak şahit olacaksın kongrede ilçe başkanı nasıl seçilecek yanı orda bir kaç kişi kimi dese o peki hanı adelet hanı bölge dağılımı hanı seçmene göre yanı adelet ancak akpartin kapanmasında sonra yer yerınde oturacaktı akpartiye ne olacaktı zaten dahada guçlu çıkacaktı sanmayın geçen seçimde sultanbeyli ilçe teşkilati bırıncı olmuş asla değil sultanbeyli insanı birici olmuştur cumhurbaşkanı seçimi tayıp erdoğanı ruzgarı bu miletın yönu değıştırmıştır vde sonçta doğru olanı yapmıştır ben sızın eyer bu başarı bızımdır dıyorsanız buyrun belediye seçimde kendınızı ıspatlayın çalımalarınızı görum sultanlar dikat edin kanatlarınız kırılmasın çetin çelik
erdemliler gurubu eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 21:35
çetin çelik yaptıklarını karşılığında ne belediyede nede nufus mudurlığında ne ismekte nede buyuk şehir belediyesınde hiç bir talebi dahi bugune kadar olmamıştır olmayacaktır ama sizin yanı çok çalışanları oralarda göruyoroz ve ne kadar fedakar oldukları ispatıdır çetin çelik ilçede tek istedığı bir şey ne biliyormusunuz ilçe teşkilatı değıl ilçe gençlik değıl meclis uyelığı değil ne ya mahlle ana kademe başkanlığı neden gençlik başkanlık döneminde yapmış olduğu çalişmaları devamını getırmek ve fatih mahllesini 16 mahlle arasında bir numara yapmak ve bunu bize çok gördüler kime ne verdiler çetin çelik başkanımızın elinde hak etiği ödulu a k çiçeke vrdiler nedeni araştırdık ne için ilgin cevap diksiyonu düzgun olan birine bak hele sen bu garip olaya siyeset diksoiyonu düzgun olmayanı başırıyı hak eden ödulu başkasınamı verilir elinde teşkilatı dahi olmayan memet oruç ilçe teşkilatına orhan kaya teşkilatlanma başkanı çetin çelik yok nedeni e bizim dediklerimiz yapmıyorsunu konuşuyorsun eleştiriyorsun sumiyorsun yok arkadaş benim siyeset tarzım ve mantığım bunlar asla ve asla kabul etmiyor
erdemliler gurubu eklemiş. | 20 Ağustos 2008 Saat 21:48
Çetin sen çağrıldığın her yerde bi arıza çıkardın ya nasıl güvensin sana gençlik kolları.. Şimdi kalkmış kaynaşalım diyosun. Zekeriya yeni evet ama ben yıllardır burdayım ve zekeriya haklı.Ayrılık çıkarmak için neler yaptın ekibinle, ne hırçınlıklar yaptırdın arkadaşlarına.. Siyaset hastasıyım diyosun siyaset böyle yapılmaz arkadaşım bak sana bi kitap tavsiye edeyim Munci Kapani, Politika Bilimine Giriş. Biraz oku belki nasıl yapılacağına dair bi fikir edinirsin. Böle ........ tarihte hiç takdir görmemiştir çünkü.Bi de yorum yazıyosan düzgün yaz ya okunmuyo.
Aksultan A.K.Y. eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 12:14
Belediye başkanı nereli,ilçe başkanı nereli,kadın kolları başkanı nereli bunların hepsi erzurum'lumu gençlik kolları başkanı erzurum'lu ise kardeşim senin erzurum'dan yana bir karın ağrın var bence.Baksana ilçede olan gürcan,zekeriya ve daha niceleri bu adamlar erzurum'lu değil niçin senin düşündüklerini kabullenmiyorlar niçin benimsemiyorlar.Başarılı olan bir gençlik kollarında 3,5 tane erzurumlu var ise seni niçin bu kadar rahatsız ediyor bir türlü anlam veremiyorum.Biz bir bütün aileyiz başarıda hepimizin.Fakat iktidarın muhalefetide olacak tabii bu bizi zannetmeki rahatsız ediyor tam aksine gururlandırıyor. YERELDEDE REKORUN BELLİ, KRALSIN SULTANBEYLİ. BU GENÇLİĞİ SULTAN YAPAN İÇİNDEKİ ÇALIŞMA AZMİDİR.
Sebahattin KARA eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 16:11
çetin efendi senin derdin koltuk sevdası galiba erzurumlu parmağınla göstercek muhammer başkan ve yahya başkan var üzelerek söyleyim ki bu yerel seçimdede bırakacaklar yaşları dolduğu için bizde bu teşkilatın içinde olduğumuz sürece sen çetin senin gibileriyle alnımızın akıyla mücadele edeceğiz.sana yazdığım yazıda Basiretli insan mücadele eden insandır.Arkadan yazıp atmaya tutmaya gelmez. bu işler.Sultanbeyli Gençlik kollarının kapası dil ırk din ayrım gözetmeksizin herkese açıktır.Yanlış şeyler yazıp mide bulandırmak sizinkisi.Sen kendini,internet sayfalarında tatmin edecek internet sayfalarında muhattap arıyorsun.Muhatabın Adı Sultanbeyli Gençlik Kolları ve Türkiyede İsim yapmış olan Aksultanlardır.Açık adres istiyorsan ve Eğer cömertsen kendine güveniyorsan cesaretin varsa eğer erdimliler grubu diye isim yazıyorsun bu teşkilatın önüne karşısına huzuruna çıkarsın özür dilersin.Sen yazmaya devam et.
zekeriya çetinkaya eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 16:16
yanlışın var çetin efendi ben yeni değilim gözünü aç uyan erdemliler isminize yakışan insanlar olun.ben senin dostun değilim.Sen bu teşklatın çalışanlarını resmen yerden yere vuracaksın asılsız asparagas haberlerle milleti yanıltmaya çalışacaksın orda o teşkilatta gecesini gündüzünü katan eşlerini işlerini ve çoluk çocuğunu ihmal edip çalışan bu insanlar sen bu insanların emeklerini hiçe sayamazsın.bunların 15 tanesi taki erzurumlu olsa dahi.ama gel gelelim ki erzurum kadrolaşması diyorsun yönetimde 4 kişiden fazla yok.Bu insanlarda oturdukları koltuğun hakkını fazlasıyla veren insanlar.Gecesiyle gündüzüyle teşkilata hizmet veren insanlar.Ve sana yine sana söylüyorum gece sen yatağında uyuduğunda bu insanlar sabaha kadar sultanbeyli için ne yaparız diye düşünen insanlar.Herkes seninle çalışmak istemeyebilir.Velevki çalışmak istesen bu teşkilatın baksana kapısı hep açık. çalışmak istersen bu kapıyı çalardın bu adreste tanımadığın bilmediğin bir adres değil gelirdin.kimse bize yazılı davetiye göndermedi.biz burda gönlümüzle sevdamızla çalışıyoruz.Teşkilatın başarasının kaynağı burda yatmaktadır.Biz bu yolun sonunda aydınlığı görüyoruz.Biz bunları gördüğümüz için teşkilat olarak başarı sağlıyoruz.Ve başarının iltafatını öncelikle Başkanımız YAHYA ÇELİK ve MUHAMMER AYKUT herzaman almışlardır teşkilatı adına.Gel sende o karanlık fikrinden koltuk sevdandan vazgeç bu insanları emeğine yönetim tarzına saygılı ol.Sonucunda bu yönetim Sultanbeylide il'de Türkiye genelinde başarılı bir teşkilat yönetimidir.Sen Sultanbeyli gençlik kollarına Nankörlük ediyorsun.Senin gibi ciyak cıyak ağlamıyoruz. Biz icraat yapıyoruz.İcraat......KISKANANLAR ÇATLASINİ........ÇEKEMEYENLER KINA YA.....
zekeriya çetinkaya eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 17:11
doğrudur zekariye bey ben mahtap arıyorom ama seninle değil benim mahtabim siyesetçiler yani yetkilerdır yeni olmamış olsaydı ismin bendeki mevcut kılasörlede olacaktı ve yeni olup olmadığınıda ben çok iyi bilirim gençlik kolları sima değil ismen herkesi çok iyi tanırım o yüzde doğrudur itraf etin dostum değilsin olamasında çünku seni hiç tanımıyorom tanımakta istemiyorom çunku sen başkalarını avukatlığını bırakta onlar kendilerini savunsunlar sen 2002lerde nerdeydin yatağında uyurken bizler sokak sokak dolaşırdık sen daha ektığın tohumun yeşermedi biçmeye çalışıyorsun sabırlı ol yeşensın ama biçtıremezler gözun aydın biçerler koltuk sevdam yok oraları geçtim ben 5 yıl koltukta oturdum ve sonundada anlım açık kendi rızamla devrettim arkadaşlarıma
erdemliler gurubu eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 21:56
a.k.y. yılardır burdayım diyorsun bana yazdıklarımı okunmuyor diyorsun ama a.k.y kimdir nedır ben anlamış değilim hele bir ismini yaz seni bi tanıyım ve kitap okup okumadığımı kim söyledi sana sen yılardır ordaysan benim yaptığım siyeseti nasıl olurda eleştırıyorsun hayret hayret arkadaşlar diyorsunuz erzurumlar 2 3 kişdir ben size so ruyoromm gençlik başkanı kim teşkilatlanma başkanı kim benim fatih mahlle sorumlusu kim mine kabahor nereli benim mahlle gençlik başkanı kim yasin kabahor erzurumlu belediye başkanı nereli diyorsunuz karadenizli ilçe teşkilatı nerdeyse hepsi karadenizli 4 belediye başkan yardımcısı karadenizli dahası doğulu guney doğulu teşkilat içerisınde varmı bir doğulu veya guney doğulu yurutmede varmı yok daha ne konuşuyorsunuz
erdemliler gurubu eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 22:09
zekarya beyaz gibi ya ben hep ben diyorsun zekarya bey çok şey öğrenmek istiyorsan buyrun hodri meydan msn ceza_serkan_188@hotmail.com sana burda anlatılmayacak şeyler anlatım doğrulardan sende haberdar ol yani biraz bilinçlenirsen enazından her şeye yanlış denmesın yanlişa yanlış doğruya doğru arkadaşların neden yerel seçimi bekliyorlar şimdı bıraksınlar yanlışın var onlar yerel seçimi değil ilçe kongıresını bekliyorlar vay sultanbeyli haline vay mileti enayi zanediyorlar size kim diyor sultanbeyli gençlik kolları başarlıdır sultanlar başarılıdır kim bunu kabuleniyor kim biliyor kendiniz ekiyorsunuz kendiniz biçiyorsunuz zanediyorsunuz hiç kimse bir şey bilmiyor yazık yazık gerçekten yazık maf etiniz onda sonra eskişehire gidip bayrak açiyorsunuz onda sonra ankaraya buyuk millet meclisin kapısına ak sultanlar onda sonra zan edeiyorsunuz millet sizi taktir ediyor vayy vayy
erdemliler gurubu eklemiş. | 21 Ağustos 2008 Saat 23:41
(Değişik: 12.01.2002- Madde 13) Gençlik kolu kademe organlarında 29 yaşından önce görev almış olanların üyelikleri görev dönemi sonuna kadar devam eder.

Erdemliler grubu. tüzüğün bu maddesine göre. 29 yaşına 1 gün kala üyeliği yapılan yada kongre ile göreve gelen kişi. 3 yıllık görev süresi sonuna kadar görevine devam eder. bu durumda yaşı 32 ye gelen bir kişide görevininin başında kalabilir. 29 u dolduran yallahhh diye bir durum yok. Velevki başkan görevden alınır..Yada fesih durumu olur o başka.. bu durumda bile kişinin gençlik kollarındaki üye defterindeki kaydı devam eder...
C.T eklemiş. | 22 Ağustos 2008 Saat 12:33
Yani bu durumda 30 yaşını geçtikleri halde orda onların ne işleri var gibi bir yorum anlamsız kalıyor. Bir sonraki kongreye yada parti kapatılana kadar :) seçilmiş yönetim görevde kalır sanırım.
C.T eklemiş. | 22 Ağustos 2008 Saat 16:07
onun için ilçe kongresi öne aldırdı yoksa tüzüğe göre yahya çelik çelik başkan olamıyordu normal sultanbeyli kongresi gününde yapılmadıı öne alındı yanı yahyanı yaşı dolmasına bir kaç ay kala yapıldı onuda biliyoroz ilde bu bilgileride aldım ispatı yahyanın doğum tarihine bakın görürsunuz çetin çelik ezbere konuşmiyor tüzüğüde biliyor biliyor eyer şu anda kongıre yapılmamış olsaydı ve yahya yaşı dolmuştu ama öne alındığı için kurtardı doğrudur kongreyle gelen 29 yaşındaki olan kişi 32 yaşına kadar kalabiliyor yani görevine devam edebiliyor ama bunların amacı bu gelecek olan ilçe kongıresine keletlenmişler yoksa kalma dertleri yok tamamen bu kongıreye delege olup ilçe başkanı istedığı kişiyı seçtirip bir iki kişiyi ilçeye aldırıp ve daha sonra atamayla birını gençlik başkanlığına getirip ilçedeki hakimiyeti tamamı elde etme çabasındalar 0nuda biliyoroz  biz biliriz çok yönlu araştırmalar içerisindeyız kimin ne pilanı kimin ne derdı var biliriz ama ben diyoromki allah yanlışın yanında olmasın doğru neyse allah onu bizlere nasip olsun inşallah eyer onlar hayırliise onlar olsunn fakat biz şimdiye kadar hep yanlişi görduk umarımm bu hatalarda dönupp bunda sonraki sureçte akpartye hayirlı işlerle meşkul olurlarrr dışlamış olduğunuz insanlara sahipleyınız benii dilersenız katmayın
erdemliler gurubu eklemiş. | 22 Ağustos 2008 Saat 23:22
Ak parti bizlerin sevdası vee bu partinin lideri bizim liderimiz birbirimizee sevgiylee bağlı kalmalı bizlerin üstüne gelmeye çalışan hizmet ten anlmayan halk çı olmayan insanlardan kendimizi ayıran da birbirime bağlı olmamızdır. Geçmiş dönemde teşkilatımızda bulunan arkadaşlar şimdi belki bir beklen tileri vardı buna ulaşamadıkları için şimdi ise partimizin kaptılması durumun da sevineceğini söylüyor Ben burda anlıyoum ki bu zihniyet teki arkadaş partimiz için hizmet için değilde burda bir çıkar arıyormuş herne kadar sevmediğimizz insanlar olsada liderimizin kurduu bu parti için böyle konuşmak doğru değil .Ben bu arkadaşımızın hizmet için o teşkilatta bulun duğuna inan mıyorum bizler geleeğimizi düşünüyorsak doğru dürüst türkiye yi her köşeşini kucaklıyan bir liderimiz var veee onun için de herşeyii yapmalıyızz BAŞBAKANIM HER ZAMAN SENİNLEYİZ DÜRÜSTLÜĞÜNE BİZDE BAĞLIYIZ
Burak Alp eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 19:35
güzelim bizi tanımasın sen bu işlerde anlamasın herhalde bizi başta sonuna kadar okumamişsdınki böyle konuşuyorsun sen devam et biz ne için konuştuğumuzu anlayanlar anlar sen birazdaha birşeyler öğren siyeseti onda sonra konuş aaaaaaaaaalpppppppppp
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 21:28
ben anlamadım orda ne varki ne beklim beklentim nedırki ne beklim bekliyenler zaten aldıklarını aldılar vede devam ediyorlar benim hiç bir beklentim olmaz allahıma şukurler olsun tokım ihtiyacımda allahta başka kimsede ve bir şeyde yoktur her yerde torpilimde vardır ister belediye ister akp istanbul ilde ister genel merkezınde hiç bir ihtiyacım yok koltuk sevdasına gelincede zaten bir ekibim var istedığım gibide siyesette yapıyoroz dolaysıyla madi olarak hele hele hiç bişiye ihtiyacım yok daha ne bakmayın siyesetci siyeset her zaman yapar hele muhelefet oluncada dahada zevk alıyorom sizi eleştırkende zevk alıyorom ama haklı eleştiri yalan dolan yok gerçekleri kızmayınız darılmayınız erdemliler gurubu yanlışların takipçisi olacaktır yanlışa dur deme görevide erdemlilerindır gerek gençlık gerek ilçe teşkilatı çiftlık gibi kulanmaya son artık adam gibi siyeset istiyoroz yeter artık temiz siyeset temiz gençlik temiz teşkilat
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 21:39
arkadaşlar ne ilginç bakınız iyice okuyun yanlışlıklarımı siz tamamlayınız ilginç ben ve ekibim gece dolaşıyoroz bazı göruşmeler yapıyoroz ve fatih mahllesı fırat cadesındeki akpartı seçim irtıbat burosonun önunde geçtık çok ilginç mahlle başkanı tek başına oturuyor ne garıp dedım arkadaşlar eski zamanlar gece saatlerine kadar irtibat buroları dolup taşırdı insanlara çay yetiştıremezdık muhtar okul müdüru yanı akşamları resmen buluşma merkezıydı ama şimdı nerdeyse kimse gelıp gitmiyor birde mahllemızın işlek cadelerde boş dükanlar olduğu halde adam kendi evın hemen bitişindeki iş yeri kıralamış bir allahın kulu demıyorki, arkadaş senın bu sesız yerde ne işin var sen nasıl siyesetçisin seçilmiş belediye meclis üyelerinle konuşmıyorsun kimse gelip gitmiyor yarın ramazana girecez alacak eline bir kağıt parçası muhtarlık kapısında yok kaymakayım kapısında yardım beklıyecek kime verdığı beli değil mahlle başkanı görevi mahlle muhtarlığın kapısında beklmek değil belediyenin icratları teşkilat çalışmaları halka anlatıp partinın çalışmalarını halka aktarıp e ne olacak bu teşkilat bunu denetler metin karlı kağıt uzeri siyeset yapar teşkilatı kandırır mevcut seçmeni akrabası aiilesi dahil 400 kişler 250 kişsi saadet partisi ali kipoğluyla siyeset yarısı mhp yanı toplam 30 kırk kişiyle nerdeyse teşkilatın tum imkanlarını kulanıyor .yazık yazık memet çon uyan belediye seçimi geldi uyan irtibat burosunu işlek cadeye al mahlle başkanı korkma beni değil halkla barışık toparlıyıcı birleştirici birini getir göreve sonra iş işte geçer içtenlikle söyliyorom seleniyorom hüseyin keskin aptullah erkılıçın oğlu nufus müdürlığına aldırdın onun iş yerini ptt verdırdın bahri oda işlek bir yerde irtibat burosuno açsın ve ali aydemiri mahlle başkanı yap bizi yine aldırma arkadaşlarımı yine aldırma ama bir an önce yanlışı düzeltın bana sormayın gelin mahllede bizde habersiz sorun mahlle başkanı kim bilen yopk irtibat burosu nerde bilen yok yazık sizde birde ricam bana versenızde kesin ve kesin kabul etmem etmeyecem am ne olur bir beni sorun bakın ne derler işte siyeset nasıl yapıldığı görun kimse yılarca hiç bir siyasi parti karatepeye çıkmazken ben o bölgede yönetime adam değil bayan aldırdım yönetime hiç kimsenın yapamadığını yaptım neden bunları anlatıyorom benı tanımayıp eleştıren arkadaşlar bilsin diye ve yanlışları dur demek için ama biz anlatacaz ilçe okiyacak ama duymamazlık yapacak ama seçim çalışması yaparken mahllemızde bizde hesabı o zaman miletin içinde soracaz ve bedelide sorumlu kişiler istanbul il başkanlığına verecekler
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 22:08
SEVDA NASILDIR BEN ANLATIM SİZE AKPARTİNIN SEVDASI BAKIN BÖYLE BENİM GUNLUĞUMDE YAZILI NOTU SİZE AYNEN OKUYOROM ilin ilçe başkan adayı huseyin keskin ben sözde ömerciyim kadın kolları atlas kongre merkezinde şöleni var kadın kollarıda huseyin keskini destekiyor salonu süzliyorlar ama akparti bayrağı yok o yanı bu yanı arıyorlar soruyorlar yok o zaman beyhan akdoğan diyor olsa olsa çetin çelikte var hüseyın keskin beni ardaı varmı yokmu diye sormadı dediki çetin akpartin bayrağı bize lazım ve ben yarım saat sonra bir değil 5 6 bayrak aldım atlasa gitim ve kadın kolların tum bayraklarını ben süsledim ve hüseyın keskin bana teşekur eti işte sevda böyledir bakın geçen genel seçimde burda bana bayrak afiş vermedıler ben gidip sarıgazi ve samandırada aldım getırıp polisler devalarca topladığı halde tekrar tekrar astım işte sevda dedın burda ben böyle çalıştım ama hep zevk alarak yapıyordum ayıptır bunları yazıyorom ama arkadaşlar soruyorlar yanı tahrik ediyorlar bende günluğumu açıp size aynen aktarıyorom akpartiye tayip erdoğana olan sevgimi sevdami ve saygımı bu şekil anlatıyorom
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 22:24
müberak ramazanı şerifi tüm islam alemine hayırlar getirmesı ve cenabı hak nice ramazanlar bize nasip etsın inşallah çetin çelik erdemliler gurubu
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 23:04
milletimizin tarihinde bir dönüm noktası olan 30 agustos zafer bayramı tüm miletimize kutlu olsun çetin çelik erdemliler gurubu
erdemliler gurubu eklemiş. | 24 Ağustos 2008 Saat 23:24
s.a.kardeşlerim merhaba nasılsınız inşallah sağlığınız shatiniz yerindedir size akıl vermek gibi olmasın siz bir akp olarak kökeniniz erbakan hocan geliyor ilk yazıya başlanırken ve yazı bittiğinde s.a denilir ve söz bitirilir   neyse ben kabalaşmak istemiyorum hepimiz kardeşiz ve allaha em anet ol s.a
basbelasi eklemiş. | 25 Ağustos 2008 Saat 13:03
akp olarak çalışıyor olabilirsniz fakat beldiye  asla çalışmıyor sadece gözle görünen merkezi yerlere değer veriyor sayın tayyip erdağana lafım sözüm yok ama adamlarının hepsi olmasa bile çoğu yanlışlar içinde yüzüyor bundan önceki başkan bie bundan daha iyiydi ama en iyisi ali nabi koçak sultanbeylini düzelten sultanbeylini sultanbeyli yapan ali nabi koçaktır kimse hayır diyemez  ama biz yanlışımız kabul ederiz yanlışımıza doğru demeyiz ben sultanbeyli imam hatip lisesi mezunuyum allaha emanet ol s.a
basbelasi eklemiş. | 25 Ağustos 2008 Saat 13:07
Elinde bir klasörden bahsediyorsun hani kendini böyle bulunmaz hint kumaşı gibi araştırmacı ve ulaşamayacağı hiçbirşey yok diyende sensin nerde ozaman bizim bilgilerimiz.ilk başta bana dostum diye hitap eden sensin.ben sana dosttum olmazsın dediğim zaman gururun incildi galiba çetin.hemen ardından sende benim dosttum olamazsın dedin.Benim senle dost olma gibi bir gayem yok zaten.2002 yılında nerdeydin diye soruyorsun Vatan bekçiliği yapıyordum.gelelim ektiğim tohuma benim ve arkadaşlarımın ektiğimiz tohum yeşerdi ki biz taktir ve teşekkürleri bir başarı olarak iltifatını alıyoruz.gelelim msn de hodri meydan yapmışsın sen delikanlıysan benim karşıma gel senle açık oturum yapacam ama iyi kuşanda gel.Ben kimsenin avukatı değilim.Doğrular söylenilince zaten birileri hakkında bilindik, karşı tarafın veremeyecek bir cevabı olmayacınca sen onların avukkatımısın derler. ben senin nerde nezaman olursa olsun msn de değil şu konuştuklarınıda hiç unutmadan deli kanlı gibi kuşanarak ve erdemliler grubunuda yanına alıp gelmeni istiyorum çetin
ZEKERİYA ÇETİNKAYA eklemiş. | 25 Ağustos 2008 Saat 13:32
SEN HALA AKPARTİ SEVDASINDAN BAHSEDİYORSUN SEN BU PARTİNİN KAPANMASINA EN ÇOK BEN SEVİNECEM DİYEREK BU PARTİYE İHANET EDENLERDEN BİRİSİN.BAYRAK GETİRMEKLE BAYRAK ASMAKLA BU PARTİYE SEVDA OLMAZ.SEVDA DEMEK Aşk, sevgi, tutku tutkunluk DEMEKTİR.SENDE İSE AKLINDA YATAN PARTİNİN KAPANMASINDAN DOLAYI DOĞACAK KOSKACAMAN BİR MUTLULUK OLACAKTI.BUDA KURSAĞINDA KALDI.DİKKAT ET TIKANMA BOĞULURSUN.SENİ ERDEMLİLER BİLE KURTARAMAZ SONRA.....
ZEKERİYA ÇETİNKAYA eklemiş. | 25 Ağustos 2008 Saat 13:49
bilemiyorom zekeriya bey seni bu kadar inciten neki sen bu kadar kızgınsın sen gençlik kolların adınamı konuşuyorsun yoksa kendi adınamı konuşuyorsun bir kere akparti gençlik kollarında görev alan kişi geniş ve sabırlı olmalı eleştirilere açık olmalı yanı sana yakışmıyor her eleştirimize cevap vermek zorunda değilsın bizler muhelefetız sen bizi yeri geldığınde dinlemek zorundasın bunları öğrenmelisin abılerınden örnek al yavuz kolboy sali imali turgut ekşi daha kimler bize resmen savaş ilan ediyorsun biz savaşçi değiliz duşmanda değiliz akpartiliyız dolaysıyla sende akpartilisin ben seninle açık oturuma her zaman varım sen buyrun fatih mahllesını yolu beli ki sen mahlleri dolaşmak zorundasın gelince erdemliler yanıdadır bu kadar hırçınlaşma sen akparti gençlik kollundasın yerini ve hadini bil insanları tahrik etme ikna et küstürme bıktırma kucak aç ilçeye kazandır senin sevdan o zaman beli olur ne demek sen beni hangi akılla parti duşmanı ilan ediyorsun yıllarımı verdım ben oraya beni hiç kimse hesap dahi soramaz ben bir gurubun başiyım kuruluş amacımızda görduğüğümız yanlışlara dur demek bunları sen kabul etmeye bilirsin bu siyesettır sana tavsiyem yazdıklarımız insanlar okuyor özelikle sen gençlik kollarındasın konuştuğun her kelimen çok iyi seçmen lazım aksi taktirde gençlik kolların imajinı zedelıyorsun farkında değilsin senin yazdiklarını bir ben okumuyorom onun için mesenemı verdim orda konuşalım ama sen harbiden zekeriya beyazsın 5 olan islamı şartına 7 diyorsun sana allah akıl versın dikatlı ol lutven
erdemliler gurubu eklemiş. | 25 Ağustos 2008 Saat 21:56
Değerli Dava Arkadaşlarım; Öncelikle siyasetin ilk kuralı siyaset adabına uygun davranmaktır.Burada Sultanbeyli AK Parti ilçe yönetimi lehine yada aleyhine yazı yazan tüm arkadaşlar şunu çok iyi bilmelidirler ki burası uygun bir zemin değildir kol kırılıp yen içinde kalmalıdır burda yazdığınız herşey diğer partilere mensup insanlar tarafından gülerek sevinerek hatta göbek kaşıyarak okunuyor ve bunları aleyhinizde kullanmak için seçim dönemini fırsat olarak bekliyorlardır hepinizi usulü erkana davet ediyor ve beğendiğiniz ve beğenmediğiniz herşeyi ilçe teşkilatlarında mahalle teşkilatlarında biraraya gelerek konuşup çözüme ulaştırmanızı tavsiye ediyorum.(Herkesin bir hesabı vardır ama en büyük hesap sahibi Allah(c.c.)tır bu yüzden küçük hesaplar yaparak asıl hesap sahibine vereceğiniz hesabı unutmayın!!!) Bu arada Çetin ÇELİK arkadaşı da Yahya ÇELİK arkadaşı da çok iyi tanıyan biri olarak şunu söyleyebilirim yoktur birbirlerinden farkları ikiside aynı müptelanın renk farklılığı gösteren tezahürleridir.Saygılarımla
Kıyamete Az Kaldı... eklemiş. | 26 Ağustos 2008 Saat 23:21
ELVEDA sustum içmdeki fırtınaları biçe bçe sustum hep sustum bekledim gitmeme dair ne çok şey vardı sizde dinlemek için sustum boş benim şiirlerim sömürü oldu siz okudukça bana kalan sizin yokluğunda günün tortularıydı güneş sarı şaşkınlık bende gece uykusuzlarıma her gün bir ümütle başlamak için çok çaliştı yüreğim gitmeme izin vermeyeksın hisi öyle derinlerime girmiştiki çıkması o denli zor oluyordu gururuma yedirip sizi seviyoromdemek isteyecekti beklide izin vermedi sebebide yoktu giden giderdi unutula unutulurdu bir tokakta anlatı bunu bana içimde kaldı koskoca hayelerim ve oraya utandım ağlamamak için parmaklarımı ısırdım dişlerimi sıktım olmadı bir damlaya hakim olmadimki beynime sözümü geçireyim aktı yanağımda silemedim sizde kalan bir iz gibi silemsdim kaldı orda korktum uyanacaksınız diye uyanıp hayelerimden düşeceksınız diye tekrar taş yastığıma sarıldım diken dolu yatağımda sabaha az kaldı bu son gece ve sabaha veda elveda size ve sizle olacak olan yarınlara LANET OLSUN İÇİMDEKİ SİYESET SEVGİSİ ÇETO BAŞKAN
erdemliler gurubu eklemiş. | 27 Ağustos 2008 Saat 11:00
Ya sen erdemliler gurubundan bahsediyorsun Ben erdemliler lafını duyduğum da farklı şeyler düşünüyorum senin gurubun ise başka şeyler ifade ediyor erdemli olmanın anlamını öğrende bu guruba onaa göree bir isim bul istersen çetin efendii sen kendini biraz aş istersen bulunduğun yerde sayıyorsun duygu sömürsü yapma her yorumunda aynı şey senin içinee oturmuş galba bazı şeylerr ama bu kadar daa kıskançlık huylarını üstlen me hiç doğru değil bu teşkilatlar sen olmun cada çok güzel ilerliyor sen bu zihniyet le o teşkilatta bulunsan herhalde o teşkilatta kimse bulunmaz dıı kendini bu kadar met etmee eğer sen teşkilat için bi çok şeyler yaptım diyorsun eğer bunlar doğru olsaydı biz bunları herkesten duyardık ama ne senin için iyi söyleyen var nede yaptıklrını şahşağlı anlatan bilmiyorum sen ne yaptın acaba neyse sana zaman ayırmak istemiyorum sen gene ders almazsın biliyorum  HERKES DOĞRU VE DE DÜRÜST OLAMIYOR ÇOK ÜZÜLÜYORUM BİZ BÖLEE DİĞİLDİK
Burak Alp eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 14:13

Herkes gördüğünü ve düşüncelerini güzel bir uslup kullanarak belirtebilir.
Tartışmaların daha fazlası Ak parti sultanbeyli teşkilatına zarar veriyor.

Sultanbeyli mecidiye mahallesi gençlik kolları web sitesini sizle paylaşmak istiyorum;

http://mecidiyegenclik.adresi.org/
Yasin Güneş eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 18:40
yasin kardeşime katılıyorom kesinlikle haklidır seni tebrik etmem gerek sana teşekur ederız çetin çelik
erdemliler gurubu eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 20:57
Cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmak neyse, ak part içinde de muhalefet olmak aynı şeydir.
Eğer diyorsanız;
- Yanlışlarınız var,
-Hatalarınız var,
gelin parti çatısı içinde bu sorunları çözelim.

Durmak Yok Yola devam derken kendi içimizdekilerin engele olacağını düşünmemiştik...
Gençlik yönetimi,mahalleler tüm hızıyla çalışıyor...
Biz hep bunu söyledik, bunu biliriz;
"Bizi çekemeyenler anten taksın"
Yasin Güneş eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 21:00
burak kardeş sana cevap verme gereği duymuyorom çünkü sen bizi tanımıyorsun boş laf üretiyorsun enercini öğrenmekle harca bilmedığın çok şey var erdemliler gurubu kimler olduğu ne olduğu sen anlamasın sen bu tür yorumlara katılma mahtabımız sen değilsin haklıyız ki mahtablarımız konuşmıyorlarda sana ne oluyor
erdemliler gurubu eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 21:02
yasin bize muhelefet sorumluğu verenler üsülsın sen neden canını sıkıyorsun mahlelere haber yolayıp şunları bunları yönetimlere almayın diyenlere bizi delege yapmayanları bizi hiç sayanlara taktirmi edeceğimizimi beklerdın mümkünmu siz yola devam yanı kıyıma devam diyorsunuz bizde kıyıma dur diyoroz yola devam ama kıyıma dur diyoroz doğrudur cumhuriyeti içinde cumhuryiyet kuranlara benziyor guruplaşmalar bunu biz başlatmadık dostluk gurubu kuranlar ve insanları darma dağıtanlara sormanız lazım oda birtanesi gençlik başkanı ikincisi teşkılatlanma başkanına sor deyinki muhemer başkan yahya başkan dostluk gurubu kim gençlik kollu oldukları halde bizde muhelefetız doğaldır bizim hareketımız guruplaşmayı onlarda öğrendık
erdemliler gurubu eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 21:44
bilemiyoroz çalışma dedığınız neyi kast ediyorsunuz ben göremiyorom hep irtibat buromuzun önünde geçerken kapalidır kime soruyorsaam ne gençlik nede teşkilat var nasıl oluyorda tum hiziyla çalışıyorsunuz anlamış degilim alah aşkına bir gelin mahlle teşkilatı denetleyın gelin bakın kim var nerdeler oranı kirasi ödendiğı halde kim geliyor kimin haberi var hayret kendinizi kandırıp insanları aldatıyorsunuz tabiki ben fatih mahllesınde gördüklerimi konuşuyorom diğer mahlelere saygısızlık yapmıyım bilmem onları benim mahlem sıfır bunu ben söylemiyorom kendınız gelin görün
erdemliler gurubu eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 21:51
yazıklar olsun bu insanları neden dışladınız birde ayıptır eleştırıyorsunuz ne hakla bu insanlara sahip çıkın yazık edersınız guruplaşmaya izin vermeyın bu insanları aranıza alın gökhan savsin
gökhan savsin eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 22:31
yaşasın erdemliler gurubu başarılar dilerim
özlem çelik eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 22:54
erdemli olduğunu düşünen şahıs ben senin kim olduğunu biliyorum zaten seni tanımadığımı düşünüyorsun ama seni biliyorum daha önce fatih mahallesinde yürütmüş olduğun çalışmalarıda biliyorum ben, ama senin yaptın hiç bişee yok bunu da biliyorum yasin bey e çok teşekkür ediyorum doğruları söylüyor ama sen hala mualefet yapıyorsun  sen siyaset yaptığını sanıyorsun ama sen siyasetin ne olduğunu da bilmiyorsun sen bu saaten sonra istersen eline bi oyuncak kamyon birde oyuncak bi dozer alda kumda oyna istersen bu siyaset işler sana göre bişe değil .........
fatih......................... eklemiş. | 28 Ağustos 2008 Saat 23:55
çetin abi sen neden munlarla uğraşıyorsun bırak  teşekurler çetin abı seni seviyoroz
nayime aksu eklemiş. | 29 Ağustos 2008 Saat 07:05
Sevgi ve dostluk insanların başarısını yükseltir. Aksultanlar içinde ben hiç bir şey değilim, belki bir katkım da yok ama burada savunma yapmak zorundayım. Erdemlier grubu nedir? Neye yarar? Benim için önemli olan konulardır bunlar. Muhalefet olabilmek için karşınızda başarısız bir gençlik olmalıdır. Ama bakıyorsunuz; Her yerde ipi ğöğüslemişiz.Karşınızdaki insana "biz aksultanlarız" diyince, ayrı bir havada karşılanıyoruz. Eskişehirde tribünlerde, akp Ankara ve Eskişehir teşkilatlarından daha fazla sayıda aksultanlar olduğundan haberiniz varmıydı? Bir ilçenin potansiyeli 2 ilin üstündeyse buna başarısızlık diyebilirmisiniz? Bu tartışmaların elbette faydası vardır ama nezaket kuralıda tartışmaların içinde de yer almalıdır. Bu kuralın ihlali sıkça burada delinmektedir.Doğal olarak insanlara cevap hakkı doğmaktadır. Çalışmak,sahiplenmek, başarının temel şartıdır. İlk önce sahiplenmeyi başarmak lazım muhalefet olabilmek için... Bu tartışmaların sonu gelmeyeceğini düşünerek sözlerime son veriyorum. Haberkurtköy editörlerinden de ricam bu bölüme kilitlemeleridir.
Yasin Güneş eklemiş. | 29 Ağustos 2008 Saat 13:47
bana bu yorum hakkında e-posta atın
ömer eklemiş. | 29 Ağustos 2008 Saat 18:06
ya yasin sen neyi savunuyorsun varsa yanlışım bırak eleştırdığım kişiler kendileri savunsunlar onlar konuşmıyorlarsa sen neyin peşindesın biz neyin peşindeyız diye soracaksan bizler haksız yere haksızlığa uğramışız biz kimlerle konuştuğumuzu ne istedığımızı sen ne biliyorsun sultanlar dedığın ne yanı kime söyliyorsun interneti açiyorsun bir bayrak iki davul eskişehire gitmeyle olmiyor biz diyoruz dışladığınız insanlara sahip çıkın ırkçılığı kini nefreti birakın bir kenara gelin beni değil dişlamış olduğunuz insanları toparlayın adam gibi siyeset yapın irtibat buroları işlek cadelere alın başarısız mahlle başkanları değiştırın beni yıne almayın dışlayınız ama bak hiç bir yetkili konuşmiyor çünkü suçlu oldukları biliyorlar sen halen tutmuş sultan sultan diye konuşuyorsun bak benim msnm var orda gel konuşalım mademki burası yeri değil ise msn ordadır
erdemliler gurubu eklemiş. | 29 Ağustos 2008 Saat 20:32
erdemliler gurubu çalışmaları ve geçmış dönem yapmış olduğu çalışmaları bir kısmını takip ede bilirsınız googılde erdemliler gurubuna girin tüm çalışmaları görürsınız herkese tafsiye ediyorom kalan kısmıda ilerdeki günlerde sizlere sunacaz sizlere bunda sonraki çalışmalarımızı medya aracılığıyla sizlere duyurucaktır hayırlı olsun GOOGILE ERDEMLİLER GURUBU ŞEKLİNDE GİRİNİZ VE TUM ALBUMLERİ GÖRURSINIZ
erdemliler gurubu eklemiş. | 01 Eylül 2008 Saat 18:33
ARKADAŞLAR TÜM İSLAM ALEMİNİN RAMAZANINI KUTLUYORUM RAMAZANI ŞERİFİN TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLAR GETİRMESİNİ DİLER
DAHA NİCE RAMAZAN LAR GEÇİRMENİZİ DİLERİM

Burak Alp eklemiş. | 01 Eylül 2008 Saat 22:14
2008 2009 eğitim ve öğretim yılı tüm öğretmen ve öğrencilerimize başarılar dileriz cenabı hak yar ve yardımcıları olsun inşallah
erdemliler gurubu eklemiş. | 08 Eylül 2008 Saat 06:59
arkadaşlar akparti sultanbeyli ilçe teşkilatı başarılıdır diyorlar bence hayır diyorom neden hayır diyorom çünkü başarılı teşkilat istanbulda sarıgazidır ilginç diyeceksınız bakın ben 1 aydır sarıgazide çalışıyorom ramazan ayıdır sarıgaziye girdiğiniz anda ramazan diye bişi yok herkes sokakta sigara içiyor kahveler dışarıda oyun oynatıyorlar resmen mileti tahrik ediyorlar bunlara rağmen sarıgazi belediyesi nasıl akpartini olduğunu bir türlü anlamadım tebrik ederim oranı teşkilatı gerçekte çok mukemel çalışmışlardırki belediyeyı o şartlarda almışlardı sultanbeyliye girdım herkes sanki herkes ama çocuklar bile niyetliydı insanlar saygılı bır şeklınde geziyorlardı kahveler hepsi kapalı hata işyerleri yiyecek nerdeyse satmıyorlar şurdada ben şunu anladım sultanbeyli teşkilatı çalışmıyor insanlar dindardır ve sağci hepsi akpartini dışında başka partiye oy vermeleri mümkün değildıor dolaysıyla akparti ilçe teşkilati çok başarısızdır duydum huseyın keskin bey belediye başakını adayı olacakmış ben ve aiilem oy verırsek şerefsızım aletin ersoy ömer özkartal ve siyamı erginin dışında belediyede oyum yok ilçe başkanı adayıda mevcut yönetimde sadece nezir tüysüz ve zafer söyıtçu var gönlumde yosa belediye başkanı memet oruç olsun ilçe başkanıda zekeriya karakaya olsun yanı kim varki kimi söylım
çetin çelik eklemiş. | 08 Eylül 2008 Saat 20:58
Bütün ak partili dostlarımızın ramazan-ı şerifi hayırlı olsun.
Bildiğiniz üzere bu günlerde başbakanımız yine tek başına zorbalarla mücadele ediyor.Yine bilindik alışılagelmiş saldırılar yapılıyor.
Bizler muhafazakar kesimin temsilcileri olarak başbakanımızın dün nasıl yanındaysak bugün de yanında olduğumuzu göstermeliyiz.
Doğan grubunun asılsız haberleri bu tartışmalardan sonra daha da artacaktır.Biz kesinlikle metanetimizi korumalıyız ve başbakanımızın taktikleriyle ilerlemeliyiz.
Yine başbakanımızın tabiriyle "bizi izlemeye devam edin"
Tüm dostlara selamlar..

www.mecidiyegenclik.adresi.org
mail adresi:yasingunes@istanbul.com
Yasin Güneş eklemiş. | 08 Eylül 2008 Saat 21:59
Hayret? ilginç ? Garip ?

Nedir bu başarı yada başarısızsın iddiaları, karalamaları? Başarımı her şeyin ölçüsü ? Yada neyin ölçüsü ?

Ornekmi Deniz Baykal! Çok başarılıdır. Partisi içindeki muhalefeti yok etme, iktidarını koruma konusunda üstüne yoktur.

Yahudiler dünya siyasetinde ustadırlar çok başarılıdırlar.

Amerika. Dünya politika sahnesinin en başarılı aktörüdür.

Başarı ölçüdür. Ama her şeyin değil.

Ölçü, haktır adalettir, liyakat sadakat dengesini kurabilmektir. Çok başarılı bir insan zalim olabilir. Hak hukuk tanımaz biri olabilir.

Hitler, Stalin, Mao, Musolini, Timur, Cengiz bunlar çok başarılı bir komutan ve devlet adamları. Ama aynı orandada zalim ve adaletten uzak insanlar.

Ölçü haktır adalettir. Partimizin ismi gibi. Başarı tek başına ölçü değildir. Adil ve dürüst olmaktır esas ölçü.

Allah ta insanları başarılarına göre deil. Hakkınve doğrunun yanında ne kadar oldukları ile ölçecek.

Zulm ve haksızlık geçicidir. Elbet son bulur. önemli olan partideki adalet olgusunun devam etmesidir.
C.S eklemiş. | 09 Eylül 2008 Saat 00:19
evet bugun sultanahmete ziyeretlere gitim ordan uskudar kadıköy ve ümraniyeden dolaşa dolaşa geldim sultanbeyliye dolaştım ama neler gördum neler insanlar insanlar ama kurban olayım sultanbeyli insanına sultanbeyli toprağına kurban olayım ban başka insanlar hanı derler yetmiş dağın insanı okumamış çoban kıro falan oysa en saygın insan en bilinçli insanlar her şeyden önce allaha olan saygılarına kurban olayım sultanbeylı şerefli insanlara ne kadar hizmet etsenız azdır onlar her şeye laikler sultanbeyli teşkilatına seslenıyorom lütven insanları sahipleyin onlar layık olan hizmeti verin onlara cuma günleri camileri bir dolaşın 3 yaşındaki çocuklar dolup taşıyorlar nerde var bunlar gidın bakin yok sultanbeyli ilçe teşkilatı kini nefretı atınız bir kenara temiz siyeset yapın bu insanlara zulum yapmayınız onlar bunu hak etmiyorlar sadece çirkin siyeset yapılıyor oda sadece akpartide bunuda aşa bilsek sultanbeyli yaşana bilir bir ilçedır akparti sultanbeyli ilçe teşkilatı ırkçılıüğı kini nefretı bıraktığı anda her şey güzel ve mükemeldır
çetin çelik eklemiş. | 09 Eylül 2008 Saat 20:17
şüle çanklaya cumhurbaşkanı olsun memet oruç başbakan hamza yaman dışişleri bakanı mustafa erensoyda içişleri bizim fatih mahlle başkanıda soyal yardımlaşma vakfı muduru metin karlı yanı o muhtarın kapısında akşama kadar çevresine yardım yapsın meryem erkılıçta nufus müdürü veya mahle muhtarı olsun memet çonda istanbul valısı vala hepimiz iğdam edildik hayırlı olsun durmak yok kıyıma devam bunlar akpartili değil bunlar parti bitirme timidir bunlar sultanbeyliye ihenet ekibidir bunlar ırkçıdır
çetin çelik eklemiş. | 09 Eylül 2008 Saat 20:55
hatdi hayırlı olsun rakibinizda yok delegelerde sizde nede olsa ramazan ayıdır yardımlarda çok verın mahlle başkanlara bol bol yesinler kimi isteyın ilçe başkanı kimi isteyın ilçe yönetime meydan size feda olsun her şey sizin bakalım ne yapacaksınız belediyeyı nasıl yapacaksınız bu milet bu yaptıklarınızı hesabı soracak soracak ama bunları cevaplandıracak yuz kalmayacak durmak yok kıyıma devam
erdemliler gurubu eklemiş. | 10 Eylül 2008 Saat 21:50
umarım bu seferde yanlış yapılmaz erzurumlar geldı batırdı giti karadenizli geldı batırdı gıtı yozgatlıda geldi giti sıra artık doğu yada guney doğulu inşalah bizi mahçup etmez belediye başkanıda bahıs ediyorom inşallah bu defada istanbul il ve ilçelerı hep lazlarla dolmayacak hangi bölge kimler kim temsil edecekse o olmalıdır sultanbeyliye en idal ömer özkartal siyami ergun bunların dışında ben bu işi yapacak kimseyı görmıyorom
n.ş eklemiş. | 18 Eylül 2008 Saat 21:06
aday adayı oluop olmadığını bilmiyorom ama ben ömer özkartalın belediye başkanı olmasını istiyorom inşallah o olur yoksa idris guluce olmaz tabiki erzurumlu olması şart değil canım
s.ç eklemiş. | 19 Eylül 2008 Saat 22:56
Türk spor camiasının usta kalemlerinden biri olan kazım kanat abimizi ne yazık ki kaybettik.
Sevenlerine sabır diliyoruz...

Yasin Güneş eklemiş. | 24 Eylül 2008 Saat 18:30
Bütün akdostların Kadir gecesi mübarek olsun...
Yasin Güneş eklemiş. | 25 Eylül 2008 Saat 11:45
islam alemini kadir gecesini tebrik eder günahlarımızı afı dualarımızı kabulu cenabı allahtan dilerim çetin çelik
çetin çelik eklemiş. | 25 Eylül 2008 Saat 20:43
tüm akpartilerin kadir gecesi mübarek olsun cenabı allah bize tüm insanlara kucak açacak bir ilçe başkanı ve durus belediye başkanı nasip etsın ayrımcılıklar ırkçılıklar bitsın inşallah
erdemliler gurubu eklemiş. | 25 Eylül 2008 Saat 20:47
ilginç ilk kez akparti kongresı ilgisiz geçiyor muhalif bile aday yok bu akpartini sultanbeyli ilçe teşkilatı yapmış olduğu çirkin oyundur çünkü delegeler beli kim neden aday olsunki kendi ekmişler kendıleri biçecekler kongreye bır hafta var ses yok seda yok haydı hayırlı olsun gençlik ve kadın kolları kongresi gibi gizli sesiz yapın onda sonra rakip aday yoktu al size
erdemliler gurubu eklemiş. | 25 Eylül 2008 Saat 23:05
tüm islam alemin ramazan bayramı tebrik eder cenabı allah bize nice bayramlar nasip etsin inşallah
erdemliler gurubu eklemiş. | 27 Eylül 2008 Saat 20:27
bugun yerel basında öğrendik fatih tunç ile ali sevinç ilçe başkan adayı olmuşlar bizim gönlumızden ilçe teşkilatı sağlık işleyışın acısında ve aktif olduğundan dolayı yavuzhan ahıskalı ilçe başkanı olmasıydı ilginç olmıyor ama biz ali sevinçi kesinlikle istemiyoroz enazında fatih tunç daha uygun olur fatih tunç daha sıcak ve ılımlıdır ali sevinç ırkçıdır kesinlikle ve kesinlikle olmamalıdır yinde yavuzhan ahıskalı duşunmelıdır
erdemliler gurubu eklemiş. | 27 Eylül 2008 Saat 20:33
erzurumlular guruplaşmasına karşıyım eleştirıyorom ama yavuzhan ahıskalı ilçe başkanı olmalıdır çünkü çok çalışkan ve aktiftir ilçeyı canladıracak tek kişidir başarılıda olur bence bu görevde kaçmaması lazım bu sadece çetin çelikin fikri değil tum erdemliler gurubun görüşü tekrar söylıyoroz erzurumlar gurubu değil ama yavuzhan derhal ilçe başkanlığına oturmalıdır detekliyoroz
erdemliler gurubu eklemiş. | 27 Eylül 2008 Saat 20:36
tüm delegelere sesleniyorom çok duyarlı ve kararlı olmanızı tavsiye ediyorom kardeş olarak bölgecilik ırkcılık yapacak adamda uzak kalın tüm kesimleri herkese kucak açacak bir ilçe başkanı seçmelısınız yok şuralıdır yok buralıdır hiç önemi yoktur insan olsun toparlıyıcı olsun sevip sayan insan olsun kim olursa olsun ama insan cenabı allah bize durust bir ilçe başkanı nasıp etsin ben diyoromki erzurumluda olsun karadenizlide olsun batılıda doğuluda guneylide olsun akpartiler hepsi el ele gönul gönule hep bereber belediyeyi tekrar alalım diyorom delege değilim görevli değilim ama sizler kadar sorumluk his ediyorom belediye başkanımız bence çalışkan ama nedense şansı yok halk sevmiyor dolaysıyla belediye başkanıda seçerken geçmışe çevresine bakıp ilerde bize zarar vermiyecek birini getirmemız gerek inşallah hakımzda hayırlısı
erdemliler gurubu eklemiş. | 30 Eylül 2008 Saat 22:25
Sultanbeyli kurucu gençlik kolları başkanı orhan erzurumlu, Ondan sonra gelen gençlik kolları başkanı yavuzhan ahıskalı erzurumlu, yavuzhan ahıskalının siyasi hukuki işler başkanı yahya çelik erzurumlu, yavuzhan ahıskalı ilçe yönetimine geçince yerine gelen gençlik başkanı erzurumlu yahya celik, yahya çelik in teşkilatlanma başkanı erzurumlu muammer aykut, muammer aykut meclis üyesi adayı olunca yerine gelen teşkilatlanma başkanı haluk erzurumlu, daha sonralarda teşkilatlanmaya gelen ali kemali görevden alıp yerine getirilen arkadaş erzurumlu ve ne yedek listede ne de herhangi bir komisyonda eski teşkilatlanma başkanı muammer aykut+meclis üyesi Siyasi hukuki işler başkanı haluk kayıncıoğlu erzurumlu,diğerleri belki erzurumlu değil ama kilit görevlere gelen arkadaşlar hep erzurumlu ya da erzurumlulara biat etmiş isimler.. Yorumu size bırakıyorum.Çeto başkan sen bizim herşeyimizsin :) ha bu arada ilçe başkanlığına en olası aday abdullah balta.görürsünüz demedi demeyin..
Zırt Erdemliler+Pak Sultanlar eklemiş. | 03 Ekim 2008 Saat 00:06
Bugün verilen 15 şehit için bir fatiha'yı eksik etmeyelim. Allah annelerine ve babalarına sabır versin. Hepimizin başı sağolsun.
Yasin Güneş eklemiş. | 04 Ekim 2008 Saat 23:43
memet çonu ilçe başkanı olması sultanbeyli ilçe teşkilati bitmiş anlamına geliyor ilçe teşkilatlanma başkanlığı döneminde yapmış olduğu ırkçılık ayrımcılık baş mimarlardan bi tanesi
memet çonu ilçe başkanlığı belediyeyıde kayıp ettırır veysel ekşi olumlu fatih tunç olumlu aptullah balta gerek muhalifler gerekse ilçe için son derece olumlu bir seçim bence ama memet çon özelikle olmamalıdır ali sevinç olmamalıdır aptulah palta veysel ekşi fatih tunç olumludur bence yavuzhan ahıskalı çıkım bunlara son noktayı koymalıdır memet çon ilçe başkanı olduğu gün bizler olmayacaz belediyeyı kimi getirsenız getirin önemli değil ırkçı memet çon cezalandırılacak yerde ödulendırılıyor hayret tüm delegelere seleniyorom iki yüzlü insana oy vermeyın çidi biri olmalıdır memet çon bugun konuştuğu yarın sahiplenmez cidiyeti yitırmış bir insan veysel ekşi veya fatih tünç olsun
çetin çelik eklemiş. | 05 Ekim 2008 Saat 19:47
sultanbeyli gelşeceği düşünen akpartiyi seven memet çona oy vermemesı lazım ben memet çonu olmaması için ilbaşkanlığına dilekçe yazıyorom ve kanpanya başlatıyorom memet çonu istemeyenler ile faks çeksınler lütven veysel ekşi fatih tünç aptullah palta ortaklaşa tek liste yapılması lazım memet çon ilçe yönetime bile alınmaması lazim mahllelere haber verıp şunu al bunu alma şunlar buralı şunlar şuralı diyen kişi ilçe başkanı olmamalı memet çon gidip melek demirciye sen 7 falanca insanların arasına nasıl girersın diyen bir insan sultanbeyliye ne hizmetı olabilir bizim oylara ne yüzle talip olacaktır ilçeye en çok ihenet eden memet çon hangi mantıkla ilçe başkanı olacaktır ayrımcılık ırkçılık yapmayanlar memet çona oy vermeyınız
naci şimşek eklemiş. | 05 Ekim 2008 Saat 19:56
memet çon ilçe başkanı olursa feleket olur ilçe teşkilatı biter memet çon çok telikeli bir insandır
lutven gerçek akpartiler memet çona ilçeyı teslım etmeyın gençlik kollarına selenıyorom veysel ekşi varken memet çon kim fatih tunç varken memet çon neden aptullah balta varken memet çonu ne işi var sonra demidiler uyarmadılar demeyınız memet çonu ilçe başkanlığı emin olun belediyeyı sonu olur ister inanın ister inanmayınız
erdemliler gurubu eklemiş. | 05 Ekim 2008 Saat 22:25
huseyın keskin bilmiyorom bu hataları bile bilemı yapıyor hem beledıye başkanı adayı olacaksın hemde bizlere ihenet eden ayrımcılık ırkcılık yapan kişiyi ilçe başkanı olsun diye ile baskı yapacaksın onda sonra bizlerde oy istiyeceksın akılı olmak lazım bir belediye başkan adayı bir kenarda bekler herkese eşit mesafede bekler kim ilçe başkanı olursa olsun onunla yola devam eder yoksa işiniz zor çünkü niyetiniz yanlış allah iyi niyetlinin yanındadır art nıyet insanı sonu olur
naci şimşek eklemiş. | 05 Ekim 2008 Saat 22:31
Kimse ak partinin geleceğini konuşmuyor.Herkes kendi derdinde.Siyaset bu değil değerli büyüklerim.
Yasin Güneş eklemiş. | 06 Ekim 2008 Saat 18:27
Cumartesi günü yapılacak olağan genel kurula heyeceanla giriyoruz.İnşallah partimize yakışır bir toplantı olur.
Yasin Güneş eklemiş. | 09 Ekim 2008 Saat 17:30
evet cumaritesi heycanla kongreye gidiyorsunuz ama nasıl istanbul ilin dayatmasiyla delegeler buna dur deyıp gereken cevabı vermesi lazım yanı ilin dayatmasına boyun eğilmemesı lazım bence bu ilçe başkanlığı en çok mevcut adaylarda veysel ekşinin hakıydı neden desenız çunku 7 yıldır gece günduz çalışıyor hemde başarılı bir şeklinde hayret ettiğim şey yavuzhan neden bu sefer sutu neden herşeye göz yümdu ömer özkartal furkan barutçu zamanında ile gunde 2 defa gidip itraz eden kişi bu sefer neden veysel ekşiyi yaptıramadı demek ırkçılık yüzünü bir kez daha yüzünü göstermıştır umarım seçilen kişi bunları hepsini dikate alarak güzel bir liste yaparak tüm illeri kapsıyacak şeklinde herkese kucak açıp el ele kol kola belediye seçimlere girerız temenimiz isteğimiz budur dilerım o olur sultanbeylimize partimize hayırlı olmasını dilerim
erdemliler gurubu eklemiş. | 09 Ekim 2008 Saat 20:15
bekleyin ve görün cumartesi günü yapılacak kongreyle değerli ali sevinç yönetimnde bölgecilik anlayışı tırnak içinde erzurumlu yobazlığı sona ericek ve demokrasi ışıltısı parlayacak .....

Editör: Söz konusu yorum Hüseyin Dündar adını vererek yapılmış olmasına rağmen konuyla alakalı olduğunu ve isminin başkası tarafından kullanılarak yorum eklendiğini tarafımıza bildiren Hüseyin Bey'e teşekkür ederiz.  Bu tür yorumlarda başkasının adlarını kullanmanın kimseye yarar getirmediği üstelik bunun etik ve yasal olarak sıkıntı doğuracağından bu şekilde davranılmaması rica olunur.
hüseyin dündar eklemiş. | 10 Ekim 2008 Saat 11:23
sevgili yoksul arkadaşlar maddi manevi ihtiyaç sahibi insanlar siz bırakın bu siyasetle uğraşmayı ya da eleştiri yapmayı ekmeğinizin peşine evinizin barkınızın rızkını kazanmaya çalışın her ne olursan ol siyaset eskisi gibi değil zengin işi bir esnaf olmak var birde işveren iş adamı olmk var sis bunların arasındaki farkı görmeden kendinizi unutuyor kendinizden büyük lokmalar yutmaya çalışıyorsunuz olmaz kardeşim olmaz çetin çelik kardeş sen eskide kaldın artık vargit işine gücüne ekmeğini kazan herkezin bir kutbu vardır diğerine zıttır zır olduğu grubuda sevmez sürekli eleştirir senin zamanındaki gibi  değil  artık vargit işinle ailenle çoluğunla çocuğunla ilgilen senide biliyor bu memleket seninde tanıyor yırtma kendini paralama...madem kahramanlıkdır niyetin kuşan kılıcını çık meydanlara...
HASAN BASRİ eklemiş. | 11 Ekim 2008 Saat 09:43
ben burdan sultanbeyli kadın kollarındaki bayanlara özelliklede şule çankayaya hatice efeye ebru akdumana leyla keleşe hikmet doğana ayşe kapıcıya seseleniyorum  ölemiydi hz. ayşe anamız hz fatma hanamız hz ayşe anamızın hayatını bir aratırıp okuyun ömer özkartal ve hüzeyin keskin gibi işveren işadamı statüsünde milyon dolarlık insanlarla ile siz aynı güce sahip değilsiniz lütfen azcık mantık kızdırmayın bu abinizi maddi manevi kaldırmazsınız siyasettin bedeli ağır olur...insanları kendi kişiliğinize göre değerlendiriyorsunuz kimin ne yaptığı
HASAN BASRİ eklemiş. | 11 Ekim 2008 Saat 10:16
hasan kardeşim veya abıcim siyeset bence sadece zenginlerın işi değil gönül işidir ben zaten bıraktım aktif siyeseti çok şükür çalışıyorom durumumda allaha hamd olsun çok iyi zenginler göreydin bügün ne yaptılar kongrede onlar zengin idi de neyı paylaşmiyorlaridi salonda toplam 50 kişi misafir ya vardı yada yoktu ilçeyi o hale getirdiler belediye seçimi nasıl alacaklar hayret benim fakir olduğumu kim sana söyledi ben iyiyım insan kimisi kahveye gider kimisi içki alemine kimisi onu bunu peşine biz gibi varsayalım senin dediği gibi garibanlar ise siyeset herşeye rağmen siyesete zevk alıyoroz nedeni sorarsan insanları ne olduğunu öğreniyorsun kimi kimi nasıl arkada vurduğuna şahit oluyorozz en azında benim meydanlarda işim yok ben çok şükür yeterınce söz sahibiyim pişman değilim gururluyum onurluyum doğru bildiğim her şeyı dobra dobra konuşurum kim olursa olsun ben bugun çok ama çok üzüldığımı söylim eskilerde o salonlar tıklım tıklım kongreler ne havada geçerdı ama şimdi göruyorsunuz ben şuna inanıyorom bu belediye seçimde gereken dersler verılır o zaman kim of diyecek kimide oh diyecek bizde dışlamışlar delege bile olamadığımız benım gibi nice insanlarda iyi oldu diyecek ya kardeş çetin çelik kardeşin hiç ama hiş pişman degil 3 yıldır gururumla şerefımle evimde kimsenin vebalına girmeden evimde çocuklarımla ilgilendım çünkü biz alahta hep hayırlısı istedık oda oldu şu andada huzurluyum çok şukur bence bayanların alehinde konuşmasak daha doğru olur diye duşunuyorom onlar kararlarını vermışler dolaysıyla siyası partiler işleyişi acısında bayan arkadaşlarıda olması şart onlara teşekur borçluyuz turkiyede olan bitenlere bi bakin onun içindır bize yapılan bunca zulme rağmen biz akparti diyoroz tayıp beyı yanlız bırakmak bence ahlaksızlıktır diye duşunuyorom
erdemliler gurubu eklemiş. | 11 Ekim 2008 Saat 20:27
biz o meydanlarda geçtik tabiki eskisi gibi değil eskide emekçiler her zaman kahraman ilan ederlerdı kahramanlarda surekli aç susuz gece günduz çalışırlardı ve niheyetinde koymuş oldukları hedefede ulaşırlardı ama şimdide yok öyle bişi kim geldi dişarda kaç kişiyle geldi nerde geldi önemli değil bile ben yapacam sen yapamasın der ve konar orya sonra öter öter ortalığı halak bulak eder bir cumhur başkanı ruzgarıyla bir tayiperdoğanı ruzgariyla sultanbeyli duyarlı insanları ilgisi sonucunda yüzde 70 lerde oy alırlar ve bunu kendileri yapmış gibi gösterırler vede ben buyum şimdi belediye başkanı olacam diye ortaya çıkarlar ve insanları kenara atarlar kendi çevresini ilçe yönetime doldurur nede olsa belediye başkanı adayım yok öyle gule gule yok öyle gule gule yolun sonu gelmiştır bence
huseyin sarkın eklemiş. | 11 Ekim 2008 Saat 21:26
CUMARTESİ GÜNÜ YAPILAN AK PARTİ 3. OLAĞAN KONGRESİNDE YAŞANANLARIN SAHİBİ ( ALİ SEVİNÇ )DİR İL BAŞKANIMIZA ULAŞABİLSEM İLK ŞUNU SORACAĞIM NEDEN BU ISRAR BURADA Kİ ISRARIN SEBEBİNİ YÖNETİME AÇIKLASIN LAR BİZLERİN HAKLARIMIIZ ÜSTÜNE GİDİLDİ BU DAVRANIŞ SIN HANGİ ZİHNİYET LER TARFINDAN YAPILDIĞINI ÇOK AMA ÇOK MERAK EDİYORUM SULTANBEYLİNİ DÜŞÜRDÜĞÜNÜZ DURUMA BAKIN BURADAKİ İŞLEYİŞİN HİÇ PARTİYLE İLGİSİ KALMAMIŞTIR BURADA YAPILAN ŞEY SADECE HASAN HÜSEYİN DAVASI OLMUŞTUR VE BUNUN SONUCUNU KÖTÜ ÖDEYECEKLERDİR BİZİM PARTİMİZE ZARAR VEREN BU ZİHNİYETTE OLAN İNSANLARI KINIYORUM ( YAZIK ALİ SAEVİNÇ BİRDE TOPRAĞIM OLACAK ) BİZLERİ BİLE KARALADI BEE  BİZLER SENİ İLÇE BAŞKANLIĞIN DA GÖRMEK İSTEMİYORUZ GELDİĞİN YERE GERİ GİTT ........................
Burak Alp eklemiş. | 12 Ekim 2008 Saat 00:39
dün kongrede yapılan hic ak partiye yakışmayan bir şey dünya ya demok rasi dersi veren bir genel başkanın partisine il bir genel başkan göstererek buna oy verin diyor tamam ama öte yandan bu adayı siyaseten benimsemeyen ve sultanbeyli siyasetine hiçbirşey vermeyen ali sevinci kabul etmemiş bu bizim endemokratik hakkımız birileri bunu yok saydı vebu yok sayılışın cevabını eryada geç alacaklar bizi kücümsemek en büyük hatanız ve siyaset cahilliğinizdendir bunu okuyan herkes bunu ulastıra bildiği herkes veher yere ulastırsınlütfen aksultanlar ve onun amacına inanan herkes milletimiz için BAĞIMSIZLIK İÇİNDE ÖZGÜRLÜĞÜMÜZ İÇİN REFAHIMIZ İÇİN...............
TÜRKİYELİ eklemiş. | 12 Ekim 2008 Saat 12:33
BU SEÇİMİN GALİBİ GENE BU PARTİYE İNANMIŞ VE PARTİYE SEVDALAN MIŞ İNSANLAR OLACAKTIR TEŞKİLATIMIZ İÇERİSİNDEKİ FARKLI YAPILAN MAYA DUR DİYELİM BİZİM PARTİMİZ DE CHP ZZİHNİYETİ OLMASIN YANİ İNSANLARA TEPEDEN BAKMA LÜKSÜ SADECE ONLARDA VAR BU ZİHNİYET LER SADECE PARTİMİZE VE TEŞKİLATIMIZA ZARAR VERMEKTEDİR BU ZİHNİYETİ HEP BİRLİKTE KINAYALIM VE EN DOĞRU İNSANIN GELMESİ İÇİN BUNU EN ÜST YÖNETİM KURULUNA YANSITALIM 22 TEMMUZ SEÇİMLERDEE ALMIŞ OLDUĞUMUZ BAŞARIYI AYNI NİTELİK TE ALMAK İÇİN HAYDİ SULTANBEYLİ GÜVEN VE İSTİKRAR İÇİN BİRLİĞİMİZİ KORUYALIM BU SEÇİMİN GALİBİ BİZLER OLALIM İL TEŞKİLATIMIZIN TEKRAR GÜNCELLEME YAPARAK EN DOĞRU SEÇİMİ YAPMASINI DİLİYORUM ( ALİ SEVİNÇ ) E HAYIR İSTİKRAR İÇİN BAŞARILI İNSANLARI DİLİYORUM
Burak Alp eklemiş. | 13 Ekim 2008 Saat 14:15
BENİM ADIM KULLANILARAK BU SİTEYE YORUM YAZAN ARKADAŞIM BEN BURADA ÇOOK YORUM OKUDUM AMA KIZDIĞIM İNSANLARA MUHATTAB ALIPTA CEVAP VERMEDİM AMA 10 EKİMDE BENİM ADIM KULLANILARAK TEŞKİLATIN KONGRESİ HAKKINDA YORUM YAPAN VATANDAŞI KINIYORUM YAPTIĞI ÇOK BÜYÜK BİR AYIP NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN ANLAYAMADIM AMA ŞUNU UNUTMA BİZİM RENGİMİZ BELLİ SEVGİLİ DİN KARDEŞİM
HÜSEYİN :)ÜN:)@R eklemiş. | 13 Ekim 2008 Saat 15:07
Siz kim oluyorsunuz da Ali Sevinç'i eleştirebiliyorsunuz.. Ali Sevinç'i ne kadar tanıyorsunuz da karalıyorsunuz.? Tutturmuşsunuz bi benim adamım olsun o olmazsa olmaz. Hemen diğer adayları karalama kampanyası. Şu süreçte Veysel EKŞİ hakkında bir söylenti atıldımı ortaya ya da Fatih TUNÇ hakkında ama diğer adaylardan Mehmet CON iki yüzlüymüş, Görgün ÖZCAN pısırıkmış Ali SEVİNÇ Alaattin ERSOY'un adamıymış Bu işi beceremezmiş.Önümüzde bir 3 yıl var Ali SEVİNÇ'i tanımak için Sultanbeyli kazandı. Sultanbeyliye hayırlı olsun.. Bu arada Ali SEVİNÇ'ten delegeleri soğutmak için ERSOY'un adamı demek kadar alçak bir söylem yok.Neden çünkü; ERSOY sevilmiyor. ERSOY'un adamı denilince delege antipati besle